Dave Matthews Band


Rasmus D

Recommended Posts

Hvis man ser den dokumentar som også ligger der, så sagde de også at der havde været fokus på at få trommerne til at lyde godt. Eller... så må man jo for hans vedkommende sige. Endnu bedre.

 

Den mand er så vild.

Link til kommentar
Del på andre sites

I dag er en glædens dag.

 

Dejligt album ude nu - køb, køb folkens!

 

Ja, men de møghoveder i Stereo Studiet havde ikke fået den leveret. Så nu grad jeg en smule, men heldigvis kan man jo høre det på indernæddet.

 

Men da jeg var derinde, fandt jeg heldigvis Village Sessions med John Mayer, som også er lidt en raritet. Så helt slemt var det ikke

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 1 month senere...

Bare lige for at skyde lidt gang i denne tråd igen, så var jeg d. 26/6 i london og opleve DMB for første gang. Hold så Kæft, hvor de rykker. Jeg har det meste de har udgivet både CD og DVD, men absolut en af mine største koncertoplevelser, hvis ikke den største. Og så til en forholdsvis intim koncert ( ca. 5000), hvor man stort set overalt havde perfekt udsyn til scenen.

 

Hvis jeg skal komme med en enkelt lille bitte bitte ting, så skulle det være at jeg lidt savner Butch Taylor. Synes Tim Reynolds fylder lidt for meget i lydbilledet, men han spiller jo kongefedt, så.....

 

Jeg er MONSTER fan :)

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu