Hvilke Slagere Skal Tjekkes Ud?


♪ Magnus ♪

Recommended Posts

Hey alle..

Nu er programmet for roskilde festival offentliggjort.

Sidste år snød jeg mig selv for Tony Royster Jr. da jeg ikke vidste han spillede med Jay-Z. :)

Samme fejl vil jeg ikke lave igen i år.

Så hvilke slagere er det jeg skal holde øje med? Har i nogen anbefalinger? Da også gerne jer selv, hvis der er nogen herindefra der skal spille? :)

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg vil da starte nationalt: Tim Christensen !!!

 

ved ikke hvad der er med ham, kan ikke lige huske navnet, men han spiller utrolig fedt!

han ligger så fedt, og så når der kommer et fill så er det mega fedt.

 

så Tim C band her for 2-3 uger siden og det har været en af mine bedste koncerter nogensinde og der er sku en del.¨¨

 

så tjek ham ud. ved i grunden ikke hvor han spiller? men kunne være fedt med Orange;)

men han har før tager srena med storm!!!!

 

 

Højt Humør

Jacob D

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg vil da starte nationalt: Tim Christensen !!!

 

ved ikke hvad der er med ham, kan ikke lige huske navnet, men han spiller utrolig fedt!

han ligger så fedt, og så når der kommer et fill så er det mega fedt.

 

så Tim C band her for 2-3 uger siden og det har været en af mine bedste koncerter nogensinde og der er sku en del.¨¨

 

så tjek ham ud. ved i grunden ikke hvor han spiller? men kunne være fedt med Orange;)

men han har før tager srena med storm!!!!

 

 

Højt Humør

Jacob D

 

Jesper Lind, hedder han.. Spillede også i Kira and the kindred Spirits og har fået at vide at han er en rigtig flink fyr

Link til kommentar
Del på andre sites

Jesper lind, og han spiller SÅÅÅ fedt

 

Jeg vil da starte nationalt: Tim Christensen !!!

 

ved ikke hvad der er med ham, kan ikke lige huske navnet, men han spiller utrolig fedt!

han ligger så fedt, og så når der kommer et fill så er det mega fedt.

 

så Tim C band her for 2-3 uger siden og det har været en af mine bedste koncerter nogensinde og der er sku en del.¨¨

 

så tjek ham ud. ved i grunden ikke hvor han spiller? men kunne være fedt med Orange;)

men han har før tager srena med storm!!!!

 

 

Højt Humør

Jacob D

Link til kommentar
Del på andre sites

Joey Castillo i Eagles of Death Metal.

Er Dave Grohl med Trent Reznor og Nine Inch Nails på tour?

 

Joey Castillo er ikke fast inventar i EODM, men han var rigtig nok med i København sidst. Jeg ved ikke, hvem der skal med dem til Roskilde. Joey, hvis vi er heldige. :)

Link til kommentar
Del på andre sites

Joey Castillo er ikke fast inventar i EODM, men han var rigtig nok med i København sidst. Jeg ved ikke, hvem der skal med dem til Roskilde. Joey, hvis vi er heldige. :)

Nej, det var vist egentligt Josh Homme, der var trommeren, men han er aldrig med rundt - han har vel altid travlt. Har i hvert fald ikke været det tidligere i Danmark, det har altid være Joey Castillo.

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg har desværre lige fundet ud af i dag, at jeg ikke kan komme på Roskilde, skal i skole :S

 

Men hvis jeg skulle derover ville jeg 100% gå efter Slipknot, eagles of death metal og Malk De Koijn ;) Specielt Malk De Koijn er jeg spændt på at høre hvem de får med på trommer !!

 

Også Glasvegas, Lil Wayne, Oh Ono (Kristoffer Rom), Tako Lako og Lucy Love tror jeg tager nogle ret fede slagere med, og som sagt, så er Jesper Lind med Tim C, og det skal man ikke snyde sig selv for !! :(

 

God fornøjelse alle sammen !

Link til kommentar
Del på andre sites

Nej, det var vist egentligt Josh Homme, der var trommeren, men han er aldrig med rundt - han har vel altid travlt. Har i hvert fald ikke været det tidligere i Danmark, det har altid være Joey Castillo.

 

Ja, de veksler mellem Josh Homme, Joey Castillo og en kvindelig slager, jeg ikke ved hvad hedder.

Link til kommentar
Del på andre sites

Også Glasvegas, Lil Wayne, Oh Ono (Kristoffer Rom), Tako Lako og Lucy Love tror jeg tager nogle ret fede slagere med, og som sagt, så er Jesper Lind med Tim C, og det skal man ikke snyde sig selv for !! ;)

 

God fornøjelse alle sammen !

 

De nævnte trommeslagere ovenfor er alle gode, ja, men trommeslageren i Glasvegas, eller rettere trommerne på deres album, synes jeg nu ikke er noget at skrive hjem om. Ganske vist er det et rigtig godt album, men jeg vil dog ikke fremhæve trommerne... Det kan dog godt være, at det live er en anden oplevelse?

 

Thomas Pridgen skal ses (igen), helt klart. Tony Allen ligeledes, som vist heller ikke er blevet nævnt i tråden endnu.

Link til kommentar
Del på andre sites

De nævnte trommeslagere ovenfor er alle gode, ja, men trommeslageren i Glasvegas, eller rettere trommerne på deres album, synes jeg nu ikke er noget at skrive hjem om. Ganske vist er det et rigtig godt album, men jeg vil dog ikke fremhæve trommerne... Det kan dog godt være, at det live er en anden oplevelse?

 

Tvivler på at det bliver den store oplevelse hvad angår trommespillet

 

http://www.youtube.com/watch?v=mk65z5rX6Fc

Link til kommentar
Del på andre sites

Hehe, i har da vidst en pointe med Glasvegas' trommeslager.

 

Havde bare set nogle billeder og synes det er et fedt set-up hun har. Så The Raveonettes sidste år hvor der slager spillede på noget lignende og det fungerede overraskende godt ;)

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg vidste sgu ikke, der blev spillet på sådan et set-up! Eller for den sags skyld, at det var en kvindelig trommeslager. Men efter lige at have set de to klip, minder det mig om, at jeg bare se dem på Roskilde. Synes der er en rigtig fed, speciel stemning i deres sange. Så gør det knap så meget, at trommeslageren ikke er den skarpeste kniv i skuffen ;)

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu