Bastrommesolo?!


Gunnar Kristiansen

Recommended Posts

Nååå, det er fedt mand. Mezzoforte - Et pust fra fortiden, men det holder.

Jeg kommer til at tænke på eftermiddage sammen med chaufføren/ lærlingen, i det møbelfirma, hvor min far arbejdede. Han var også trommeslager og et par år ældre end mig, så han kendte en masse fede bands, deriblandt Mezzoforte. Det hørte vi så for fuld udblæsning, når vi kørte ud med møbler. Sjove tider.

Redigeret af rene.eriksen
Link til kommentar
Del på andre sites

det lyder fedt, men det er ikke ligefrem imponerende på nogen måde. så er jeg sq mere imponeret over Erik Mongrain og hans 'Airtap' (men hvem er ikke imponeret over det ?).

 

men til tilgengæld give Jamreloppens tre ord til lilletrommen. oh my god, den lyder for fedt. kæft der er punch i mand.

 

men tak for klippet alligevel, det er da bestemt et kig værd :-)

 

- Brookz

Redigeret af brookz
Link til kommentar
Del på andre sites

Tjek bas-tromme-soloen, den er sgu ny! :-)

 

 

Hehe... det var vi nogle stykker der legede med for 10-15 år siden.. kom selv til at lave nogle gevaldige buler i en Stingray bas.. hold kæft bassisten var pissed.. SÅ gad han ikke det stunt mere.. tøsedreng ;)

 

MEN AL CREDIT TIL JOHANN og GUNNLAUGUR Fra Mezzo!!.. de grover og swinger sgu stadig for fedt!! :tu:

Link til kommentar
Del på andre sites

Haha hvor tilfældigt.. jeg legede med det samme tidligere i dag i øveren, guitaristen var heller ikke meget på idéen (det er ham der ejer bassen).. Typisk guitarister at være sådan nogen lyseslukkere... ;)

Men selvfølgelig er det lavet før, man kan da heller aldrig finde på noget nyt :tu:

Sjovt er det sku.. :-)

Link til kommentar
Del på andre sites

Haha hvor tilfældigt.. jeg legede med det samme tidligere i dag i øveren, guitaristen var heller ikke meget på idéen (det er ham der ejer bassen).. Typisk guitarister at være sådan nogen lyseslukkere... :P

Men selvfølgelig er det lavet før, man kan da heller aldrig finde på noget nyt :dev:

Sjovt er det sku.. :cigar:

 

Også mig... Stenet man. :-) Men ja, de svinger sgu fedt!

Link til kommentar
Del på andre sites

Tony Levin og Jerry Marotta gør det på Big Time Med Peter Gabriel fra 1986. Tony opfandt sine funkfingers (Korte trommestikker monteret på fingrene) for at kunne spille det live.

 

Jeg synes basdelen afbassoloen er megafed, men de skulle nok have øvet lidt mere på det trommestiksstunt :tu:

Link til kommentar
Del på andre sites

Tony Levin og Jerry Marotta gør det på Big Time Med Peter Gabriel fra 1986. Tony opfandt sine funkfingers (Korte trommestikker monteret på fingrene) for at kunne spille det live.

 

Jeg synes basdelen afbassoloen er megafed, men de skulle nok have øvet lidt mere på det trommestiksstunt :D

 

Men trommeslageren spiller da ikke på bassen, eller er jeg blind? :tu:

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu