Monster!


kristian riege

Recommended Posts

  • Svar 573
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

ja ok men for mig er det et stort sæt

 

men jeg synes monster lyder bedre end et trommesæt!

 

 

Ja det kan godt være. Men hvis jeg skal være helt ærlig, jo det er et fint sæt. Men at kalde det et monster er simpelthen for Mike Portnoy inspireret, ligesom dit trommesæt er en kopi af Joey Jordisons sæt.

 

Jeg trækker på smilebåndet når du kalder det et monster og kun kalder det dét fordi det er sejere. Det er det altså ikke.

 

Tag nu mit opstød med et gran salt, det ér bare ikke fedt at kalde sit sæt for monster fordi det er sejest.

Jeg kalder heller ikke mit for "det brune bæst" bare fordi det er stort og brunt :ph34r:

Link til kommentar
Del på andre sites

det er da ikke sejest det er ikke det jeg prøver at fortælle.

 

det lader jeg jer om at bestemme.

 

Det er ikke fordi jeg er blevet inspireret af mike elle JJ.

 

når du siger Joey så er det nok skindet på stortrommen ikke?

 

sådan var det da jeg købte det !

Link til kommentar
Del på andre sites

Ja det kan godt være. Men hvis jeg skal være helt ærlig, jo det er et fint sæt. Men at kalde det et monster er simpelthen for Mike Portnoy inspireret, ligesom dit trommesæt er en kopi af Joey Jordisons sæt.

 

Jeg trækker på smilebåndet når du kalder det et monster og kun kalder det dét fordi det er sejere. Det er det altså ikke.

 

Tag nu mit opstød med et gran salt, det ér bare ikke fedt at kalde sit sæt for monster fordi det er sejest.

Jeg kalder heller ikke mit for "det brune bæst" bare fordi det er stort og brunt :ph34r:

 

Du har helt ret, den betegnelse passer bedre på det man levere i den store hvide jazz mikrofon :)

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg har snakket med music city/ Bent Pedersen. De kan godt skaffe peace men de kan ikke finde nogle autoriseret leverandør som vil sende peace hjem. :(:lol::)

 

 

hvordan vil de så få det hjem?

 

ps.

bare et godt råd, måske skulle du forkorte din signatur lidt..

Link til kommentar
Del på andre sites

det skal nok blive større end dag bare rolig.

 

jeg håber jeg kan blive ligesom Düring at jeg bare kan få det hjem som jeg har løst til

 

Han har altså også betalt for sit sæt ? Tror du at man bare får skidtet gratis ? ;)

Link til kommentar
Del på andre sites

men jeg synes monster lyder bedre end et trommesæt!

Hvorfor slår du så ikke på monster i stedet for på tromme?

 

Hørte din gong drum med som værende en gong drum, eller har du selv transformeret den? Og hvordan er den hængt op?

Du kører godt nok noget af en Dave Grohl-højde på dine bækkener - er det virkelig behageligt, eller var det bare for opstillingens skyld, da billederne blev taget?

Link til kommentar
Del på andre sites

Han har altså også betalt for sit sæt ? Tror du at man bare får skidtet gratis ? :)

 

Har du snakket med ham om det for det har jeg

 

han har ikke betal en krone for sit sæt

 

han hedder bestchops

 

selvfølgelig tror jeg ikke det og selvfølgelig skal der nok komme penge på bordet. Men det kunne da være fedt hvis jeg kunne få det gratis! :argh::)

Link til kommentar
Del på andre sites

Han har altså også betalt for sit sæt ? Tror du at man bare får skidtet gratis ? :argh:

 

Eftersom at Peter jo er sponsoreret af Yamaha, får han med sikkerhed én eller anden form for rabat på sine trommer. Og så vidt jeg har tolket tråden om hans nyeste sæt, kan han meget vel have fået dette uden at have sluppet en øre.

Link til kommentar
Del på andre sites

Hvorfor slår du så ikke på monster i stedet for på tromme?

 

Hørte din gong drum med som værende en gong drum, eller har du selv transformeret den? Og hvordan er den hængt op?

Du kører godt nok noget af en Dave Grohl-højde på dine bækkener - er det virkelig behageligt, eller var det bare for opstillingens skyld, da billederne blev taget?

 

Jeg skal prøve at svare så præsist så muligt

 

Nej jeg har selv sat operation Gong drum igang

1. Jeg købte selve stortrommen som er en 20x18 i Prodrums

2. Jeg gik hen i Slagtøj Centret og spurte om de kunne lave en stortromme om til en gong drum "JA" sagde de.

3. Gong drum stativerne er 2 DW 9991 single tomstativer.

 

Jeg er selvfølgelig blevet inspireret af en række af trommeslagere. Jeg prøver deres systemer og hvis føler mig godt tilpads så beholder jeg systemerne! :lol:

Link til kommentar
Del på andre sites

Eftersom at Peter jo er sponsoreret af Yamaha, får han med sikkerhed én eller anden form for rabat på sine trommer. Og så vidt jeg har tolket tråden om hans nyeste sæt, kan han meget vel have fået dette uden at have sluppet en øre.

 

yep lige præsis godt opserveret :lol:

Link til kommentar
Del på andre sites

Har du snakket med ham om det for det har jeg

 

han har ikke betal en krone for sit sæt

 

han hedder bestchops

 

selvfølgelig tror jeg ikke det og selvfølgelig skal der nok komme penge på bordet. Men det kunne da være fedt hvis jeg kunne få det gratis! :lol::P

 

Yes jeg kender ham godt. Jeg har snakket meget med ham, det er så vidt også sagen ligegyldigt.

 

Men ja, måske har Peter ikke betalt en krone for sættet, men der er mange der er sponsoreret som kun får nogle procenter.

 

Igen, årests tråd.

Link til kommentar
Del på andre sites

Yes jeg kender ham godt. Jeg har snakket meget med ham, det er så vidt også sagen ligegyldigt.

 

Men ja, måske har Peter ikke betalt en krone for sættet, men der er mange der er sponsoreret som kun får nogle procenter.

 

Igen, årests tråd.

 

Jeg det har du jo ret i!

 

det gælder om at have kontakterne og sponserne iorden ligesom peter har

 

den heldige trommeslager

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu