Monster!


kristian riege

Recommended Posts

  • Svar 573
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Det er sjovest med musik i ørerne, helt klart.

Men du lærer mest om dig selv og dit spil ved en metronome :-)

 

Brug den

 

Ja jeg ved det sgu godt, men jeg får ikke brugt den så tit. Men nogle gange ryger den da frem.

Men det er ikke den der har lært mig det som jeg kan nu !!

 

ROCK ON :P

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 uger senere...
  • 1 month senere...

ser ud som om årets fedeste monstertråd døde en stille død den 6. november 2009. folket mente måske ikke der var mere interessant at skrive om inden for emnet, som man ellers så sirligt har holdt sig til at snakke om :b vi samles alle en sidste gang for at tage afsked med det stolte monster og vise en sidste ære til kristian :P

 

- håber ikke i alle sammen bare har syntes det var sjovt at gøre nar ad kristian, de mennesker der kun vil give negative kommentarer burde overveje dem en ekstra gang inden de poster dem s:

Link til kommentar
Del på andre sites

ser ud som om årets fedeste monstertråd døde en stille død den 6. november 2009. folket mente måske ikke der var mere interessant at skrive om inden for emnet, som man ellers så sirligt har holdt sig til at snakke om :b vi samles alle en sidste gang for at tage afsked med det stolte monster og vise en sidste ære til kristian :)

 

- håber ikke i alle sammen bare har syntes det var sjovt at gøre nar ad kristian, de mennesker der kun vil give negative kommentarer burde overveje dem en ekstra gang inden de poster dem s:

 

Jeg kan sige at den bliver slettet d 1.1 2010. Glad for alle kommentarer. TAK til jer. Det har nok været årets tråd. Så lige for at starte lidt igen. Er der nogle der har nogle DW Guld stativer, så skriv til mig for jeg vil rigtig gerne købe dem !!!

 

Takker dem der har læst hele Tråden. Takker dem der har skrevet ind. Og Takker min ven Rasmus raabæk.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 uger senere...

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu