kristian riege

Monster!

Recommended Posts

Jeg synes stadig, at tråden er sindsygt underholdende! Kristian, vil du ikke skrive lidt om dig selv?

Jeg synes stadig, at tråden er sindsygt underholdende! Kristian, vil du ikke skrive lidt om dig selv?

Hvad vil du ha jeg skal skrive ?

Haha..

syntes altså at det der slipknot hologram ødelægger alt det fede ved dit trommesæt.

Jeg har prøvet at slette en af mine tråde, men så vidt jeg kan se går man ikke "ned i rang".. men hæng mig ikke op på det.. ;-)

Haha..

syntes altså at det der slipknot hologram ødelægger alt det fede ved dit trommesæt.

Hvorfor synes du det. er det fordi det er taget ?

hvis du selv måtte designe dit eget skind til det sæt. hvordan skulle det så se ud ?

Jeg har prøvet at slette en af mine tråde, men så vidt jeg kan se går man ikke "ned i rang".. men hæng mig ikke op på det.. ;-)

jeg ville nok ikke have et stort slipknot hologram på.

men det er jo smag og behag.

ellers skulle der bare stå trommemærket og sort frontskind.

Hvorfor synes du det. er det fordi det er taget ?

hvis du selv måtte designe dit eget skind til det sæt. hvordan skulle det så se ud ?

Hvis det bare var et sæt der ikke skulle ud, ville jeg næsten være ligeglad! Men hvis det var et sæt jeg skulle have med ud, ville jeg enten smide bandnavn på, eller også mit eget med hjemmeside nederst!

Hvis det bare var et sæt der ikke skulle ud, ville jeg næsten være ligeglad! Men hvis det var et sæt jeg skulle have med ud, ville jeg enten smide bandnavn på, eller også mit eget med hjemmeside nederst!

Hmm ja måske. men går og fifler lidt med tankan om et nyt sæt med max 5 tammer. Så jeg tror ikke jeg vil gøre noget ved det.

yay, jeg har læst hele tråden....

yay, jeg har ikke noget liv :)

GOD JUL!

yay, jeg har læst hele tråden....

yay, jeg har ikke noget liv :lol:

GOD JUL!

Forkert, du har først lige fået et liv!.. :lol::lol:;-)

Nogen der ved hvordan man afmelder email-service fra tråde?

Det har jeg aldrig fået lært, og den her tråd begynder sgu at irritere i min inbox.

Nogen der ved hvordan man afmelder email-service fra tråde?

Det har jeg aldrig fået lært, og den her tråd begynder sgu at irritere i min inbox.

Under abonnementer i kontrolpanelet.. Og jeg gør det også NU! Gider ikke se på alt det pis I alle fyrer af herinde. ;-) Og hold kæft hvor bliver der stille i min TS.dk-mappe..

Under abonnementer i kontrolpanelet.. Og jeg gør det også NU! Gider ikke se på alt det pis I alle fyrer af herinde. ;-) Og hold kæft hvor bliver der stille i min TS.dk-mappe..

Tak for hjælpen !

Jeg stemmer for at den bliver! Jeg synes den er et rart modspil, mod alt det alvorlige gøgl. Alternativet er, at Kristian laver en blog, men så bliver den bare fyldt op, med uden alt det gamle der stod her i tråden. Og det synes jeg - dybt seriøst - er synd!