Joey Jordison - Skifter Fra Ahead


Martin-H

Recommended Posts

Jeg har prøvet hans Ahead stik og den er altså også meget hoppende at spille med... At spille med Ahead er bare en form for omvæltning på stikken synes jeg...

duh tager bare heeelt vilt meget fejl! han r den bedste tromslager og han r super vild! jeeg eeelsker ham og slipnot!

 

 

 

 

:lol:

Link til kommentar
Del på andre sites

duh tager bare heeelt vilt meget fejl! han r den bedste tromslager og han r super vild! jeeg eeelsker ham og slipnot!

 

 

 

 

:lol:

Tja.. Jeg er helt enig/uenig, iøvrigt var det stikken jeg kommenterede :)

Link til kommentar
Del på andre sites

HVAD fanden går den video lige ud på?

Spredning af AIDS? At det er rock n roll at få taget blodprøve med sommerfugl?

Hvor er han faktisk grimmere uden maske og hvor er den video næsten lige så intetsigende som denne kommentar!

 

haha!!! kæft det er guld der kommer fra dig :lol:

Link til kommentar
Del på andre sites

kunne være man skulle prøve de stikker en dag.

 

mht. videoen, så er det måske lige i overkanten at blande sit blod ind i farven. men det er da fed markedsføring for man er da næsten 100% sikker på at få solgt dem til super slipknot fans.

 

Razmüze: du har slet ikke overvejet om han er blevet testet først ? tvivler sq stærkt på man bare gør sådan noget uden videre.

 

- Brookz

Redigeret af brookz
Link til kommentar
Del på andre sites

Personligt synes jeg det er lidt klamt, da signere med blod, bare fordi man spiller death metal, behøves man vel heller ikke være bizar? :)

 

Vi ser heller ikke The Tormentor (håber ikke du bliver sur over, jeg bruger dig som eksempel), bare fordi han spiller metal, skal ma have masker på og gå med pighalskæder. Jeg har ikke noget imod stilen, men... synes blod er for meget..

 

- Thisen.

Link til kommentar
Del på andre sites

Personligt synes jeg det er lidt klamt, da signere med blod, bare fordi man spiller death metal, behøves man vel heller ikke være bizar? :)

 

- Thisen.

 

 

death metal ? :lol:

 

ej, kan sagtens følge dig, det virker tæmmelig bizart. det er helt sikkert udelukkende et publicity stunt.

 

- Brookz

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu