Hjælp!


atw drummer

Recommended Posts

hey TS'er jeg ville høre om nogen af jer ved hvor der er en trommebutik i London. måske give mig et link til en WWW. hvis det er muligt. skal nemlig snart til london og nu da jeg er der så ville jeg kigge lidt hvad de har. og pris og sådan.

andre trommebutikker i england kan også bruges skriv venligst om det er london eller et adnet sted i Egnland. tak på forhånd.

Redigeret af atw drummer
Link til kommentar
Del på andre sites

Wembley Drum Centre,

Unit 8,

Metro Trading Centre,

Fifth Way, Wembley,

Middlesex, HA9 0YJ.

Kort

 

 

 

Drumshack Ltd

58 Lavender Hill

Battersea

London

SW11 5RQ

 

Tel: 020 7228 1000

 

Email: enquiries@drumshack.co.uk

Kort

 

 

Især Drumshack skulle være cool.. har dog ikke været der selv. Men hørt godt om det.

Link til kommentar
Del på andre sites

mener i hvert fald at Drum Shack som sagt skulle være cool... den ligger så heller ikke i Denmark Street

 

Men husk at der findes MEGET få butikker i stil med Slagtøj Centret og Drumstick i verden!

Mange top slagere elsker Købehavn netop fordi der er så fede tromme shops.

 

Så mange bliver skuffede når de ser det noget begrænsede udvald i butikker i udlandet.

Link til kommentar
Del på andre sites

Der er Birminghamdrumcentre.

Ved ikke om de har en rigtig butik, men det kan du nok tjekke ud på deres hjemmeside. Længe siden jeg har set et sådant udvalg i hvert fald, så hvis de havde en egentlig butik i Birmingham ville det måske være værd at chekke ud, trods afstanden fra London.

Held og lykke :lol:

 

- Thomas

 

Edit: Faldt lige over adressen, hvilket vil sige, at der findes en egentlig butik!

 

Unit 2-3, Sparkhill Trading Est

Evelyn Road

BIRMINGHAM

B11 3JJ

UK

 

Håber du finder ud af noget, og endnu en gang held og lykke med din tur til England!

Redigeret af Thomboline
Link til kommentar
Del på andre sites

Lige en sidste ting: Showrooms

 

Scroll lidt ned på siden, så vil du finde billedlinks. Fx står der Electric kits, Main room, Tama section osv. Det ser ud til, at de er taget fra butikken, så det ser MEGET lovende ud!

Chek det ud - om ikke andet, så gør det for min skyld, og upload nogle billeder derfra når du kommer hjem igen :lol:

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu