Tatovering


Let Tæppelim

Recommended Posts

Hey Gutter!

 

Her den 18. skal jeg op til sverige og spille til Rosenberg festivallen med mit band Sun-Trigger.

 

Det er en lille festival og vi får gratis øl og mad og SVENSKE BABES hehe, og vi skal følges derop med et andet band(BlackTruckFuel) som vi skal indspille split ep med, så det bliver det fedeste i hele verden hehe.

 

Men for at komme til pointen, så har guitaristen i det andet band en kusine oppe i sverige der lige er blevet udlært tatovør, og hun vil gerne lave en gratis tatovering på mig.

 

Men så er spørgsmålet så bare hvilken tatoo det skal være.

Det skal jo ikke bare være et eler andet lort uden betydning, for den kommer jo lidt til at sidde der resten af mit liv.

Den bliver nok heller ikke så stor, da hun laver den gratis.

 

Jeg tænker selv at det skal være noget det har med stonerrock at gøre, da det er meget dedikeret- MIN GENRE, hvis i forstår hehe.

 

Jeg ved i hvert fald hva det ikke skal være. Det må ikke være et eller andet Goth eller emo-shit.

Heller ikke nogen brian-agtige tribals.

 

Ellers er jeg åben over for det meste, billeder og ideer og forslag etc.....

 

Forslag til steder den kan sidde er også velkomne.

 

Jeg håber virklig i kan hjælpe mig, da jeg er lidt på bar bund.

 

På forånd tak for hjælpen :lol:

Link til kommentar
Del på andre sites

Netop udlært...?

 

Nu tager jeg lige halvbrillen på og råder dig til at se et par eksempler på hendes værker.

 

At nogle vælger at lade sig tatovere, kan jeg forstå.

 

Men jeg ser også ind imellem så kluntede og klodsede værker at jeg tænker: "Hvordan F#¤K gik det til?"

 

Med andre ord - hvis kvaliteten ikke er ok, er motivet efter min mening ligegyldigt. Så kan man lisså godt få tegnet en pik i panden.

Link til kommentar
Del på andre sites

Netop udlært...?

 

Nu tager jeg lige halvbrillen på og råder dig til at se et par eksempler på hendes værker.

 

At nogle vælger at lade sig tatovere, kan jeg forstå.

 

Men jeg ser også ind imellem så kluntede og klodsede værker at jeg tænker: "Hvordan F#¤K gik det til?"

 

Med andre ord - hvis kvaliteten ikke er ok, er motivet efter min mening ligegyldigt. Så kan man lisså godt få tegnet en pik i panden.

 

den holder jeg mig også til.

 

og som du selv siger så er det jo noget der kommer til at være der resten af dit liv, så istedet for at spørge os til råds herinde, så tænk lidt over hvad der VIRKELIG betyder noget for dig. for tænk nu hvis du får lavet noget du om et par år alligevel kommer til at tænke: "satans også, den ville jeg faktisk gerne have været foruden".

 

- Brookz

Link til kommentar
Del på andre sites

hvor vidt hun er dygtig når hun lige er udlært skal jeg ikke kunne udtale mig om.. jeg har set tusser der er lavet af folk der har været udlært i 20 år, der ligner lort, og ting lavede af folk der lige er blevet udlært der var skide flotte..

 

i forhold til motiv, så må du jo have en idé, ellers havde tanken nok ikk tændt dig..

 

en god side til inspiration er www.bmezine.com - der er der en hel masse billeder der er delt op i emner.

 

men bare husk at det skal være noget der betyder noget for dig, og ikke så meget noget andre syns er fedt..

 

 

ps. så er det sgu en sweet deal du har fået lavet dig: sverige,patter,musik,øl og tattoo..

Link til kommentar
Del på andre sites

Angående tattoos, så ville jeg aldrig "slå til" hvis jeg fik et godt tilbud.

 

Tænk dig om mand!

 

Det er da ligemeget om du får det gratis eller skal betale 5.000 kr. Det essentielle er vel at du får lavet det rigtige? Ellers synes jeg da godt nok at den der tatookultur er gået fuldstændig fløjten.

 

Peace out!

Peter

Link til kommentar
Del på andre sites

Du kender godt videon "Go With the flow" med QOTSA?

 

Der er et sted hvor bilerne er ved at støde ind i hinanden, og de har mønstre malet på hinanden. Og da de to mønstre støder ind i hinanden så det ligner mønstrerne noget andet :tu:

 

No shit, det ville være end ret fed tatoo at have..

 

 

...Nu tror jeg selv vil have et som tatoo

Link til kommentar
Del på andre sites

Hvis du ikke ved hvad du skal have tatoveret 3 uger inden du skal ha' det lavet synes jeg du skal droppe det. Hvis du ovenikøbet ikke kender tatovøreren er det endnu en god grund til at droppe det - det er min holdning.

 

Jeg elsker personligt tatoveringer, har flere og er igang med en stor custom tattoo på hele overarmen, som nok skal udbygges til et helt sleeve når jeg får flere ideér. Jeg er meget omhyggelig med hvad jeg får lavet og især ved hvem jeg får den lavet. Jeg er bare ikke typen der spontant får lavet en tatovering.

 

Men held og lykke med det hvis du vælger at gøre det :argh: og husk at den ikke må få sol henover sommeren

Link til kommentar
Del på andre sites

Tjah, jeg er så old school, at jeg synes, du helt skal droppe det. Jeg tror, det er langt de færreste tatoveringer, man kan holde ud at se på i et langt liv...

 

Claus

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu