Nyt Fra Mew


Iago

Recommended Posts

hmm.. nok ikk lige mig.. lyder som om de spiller skævt bare fordi de VIL spille skævt.. Syns bare ikk det klæder sangen.. mere underligt end fedt.

 

Er det bare mig der synes det lyder som en rytmebox der er gået ud af sync..

 

Nå, men jeg er også en gammel nisse :argh:

Link til kommentar
Del på andre sites

hmm.. nok ikk lige mig.. lyder som om de spiller skævt bare fordi de VIL spille skævt.. Syns bare ikk det klæder sangen.. mere underligt end fedt.

 

Er det bare mig der synes det lyder som en rytmebox der er gået ud af sync..

 

Nå, men jeg er også en gammel nisse ;)

 

Haha ja i introen var jeg også lidt i tvivl om jeg var kommet til at tænde to forskellige sange samtidigt :argh:

 

Men resten af sangen er fed synes jeg

Link til kommentar
Del på andre sites

Haha ja i introen var jeg også lidt i tvivl om jeg var kommet til at tænde to forskellige sange samtidigt ;)

 

Men resten af sangen er fed synes jeg

 

mjo.. der er rigtigt fede elementer når vokalen kommer på.. men den kære slager skulle tænke lidt mere på groove og helheden.. i stedet for at flippe over hvor sjovt det er at spille skævt og ude af sync.. for det er sgu ikk helt i skabet.

Sikkert sjovt at lave.. men ikke særligt musikalsk... men måske de retter lidt op på det.

 

Men igen.. måske jeg bare ikke "forstår" den musik de prøver at lave.. som jeg hører det, så hænger det bare ikke helt sammen :argh:

Link til kommentar
Del på andre sites

mjo.. der er rigtigt fede elementer når vokalen kommer på.. men den kære slager skulle tænke lidt mere på groove og helheden.. i stedet for at flippe over hvor sjovt det er at spille skævt og ude af sync.. for det er sgu ikk helt i skabet.

Sikkert sjovt at lave.. men ikke særligt musikalsk... men måske de retter lidt op på det.

 

Men igen.. måske jeg bare ikke "forstår" den musik de prøver at lave.. som jeg hører det, så hænger det bare ikke helt sammen :argh:

 

Nej, jeg kan godt se din pointe. Jeg synes det fungere 'ok' efter vokalen kommer på, men han skulle måske tage lidt en slapper, det lyder også noget utight i perioder, udover det selvfølgelig er skævt. Men jeg kan godt lide de andre elementer, men jeg plejer også at være glad for mew ;)

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg er faktisk positivt overrasket.. Har altid syntes at Mew var noget klynkeri, men der er virkelig nogle fede stemninger og elementer i det her. Er vild med den totalt afslappede lyd. (Når nummeret rigtig er kommet i gang, vel og mærket!) Det holder!

Link til kommentar
Del på andre sites

Hvad fanden er det for en intro? Der må jeg sige jeg er enig, der gælder det vidst bare om at være skæv - og det var de nok bogstavelig talt.. Det hjælper dog lidt på det, når de kommer "igang", men den intro der kunne man sagtens have været foruden.

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg synes altså det er forkin svedigt. OGSÅ introen. Det er skævt, men efter et par gange lyder det jo spilbart.

 

Enig!

 

Bliver spændende at se dem på Råzzz festivalen og se om de kan gøre det lige så "skævt" live! Bliver spændende at høre hvad de ellers har af nye lækkerier. :argh:

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg synes det er lækkert.

De gange jeg har hørt Mew live og Silas har fået en lille solo at lege med, har det også være noget skævt og halvmærkeligt noget han har haft gang i, men jeg synes jeg er fedt..!

Det klæder dem. De to første albums bliver også stadig hørt flittigt.

Det blir dog lidt en mærkelig ting at skulle høre/se dem uden Johan Wohlert på bassen - han var jo grundlæggende den eneste der åbnede munden mellem numrende når de var på scenen!

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu