Clamp Problem


nikolajn

Recommended Posts

Hej allesammen...

 

 

Jeg er blevet den glade ejer af et pearl rack. ;)

Problemet er bare at clampsne som fulgte med til racket, ikke passer til mine bækken/tamstativer.

Jeg har ordnet problemet ved at fyre gaffa rundt om stativets rør, så det bliver tykkere, og der med kunne passe til clampen.

Er der ikke en anden mulighed?

 

 

 

 

Nikolaj

Link til kommentar
Del på andre sites

hmm.. der er ikke så meget at gøre andet end:

 

1. Købe nye stativer ;)

 

eller

 

2. er købe nye clamps.. http://www.thomann.de/dk/pearl_pcx100_rackklammer.htm mener jeg kan klare de fleste lidt tyndere rør

 

Men det er nok ikk det du håbede på at høre.. men måske nogle andre har et godt trick. Tror bare ikke det holder med alle mulige cowboy tricks.

Link til kommentar
Del på andre sites

Hvilket Pearl rack er det? Der er ofte Pearl clamps til salg her på ts og der er helt sikkert Pearl clamps, der kan justeres/udvides så meget at de passer til dine eksisterende stativer. På mit ældre Pearl DR-100 rack har jeg 2 typer clamps. Den ene type er til tomholdere og den anden er til bækkenholdere etc. og kan udvides til omkring 3 cm.

Link til kommentar
Del på andre sites

På mit rack er de firkantede rør 4x4 cm. Hvis dit rack måler det samme kan du bruge de ældre Pearl PC-10 clamps, der kan justeres i begge sider - måske de redesignede PCX-100, men jeg er ikke helt sikker på, om de passer til DR-80.

 

Hvor tykke er rørene på dine bækkenholdere? Det kunne måske være lettere at skifte dem ud med Pearl hardware.

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu