Pdp 805


Alex Buck

Recommended Posts

Så har jeg endelig fået taget nogle ordenlige billeder af mit nye sæt!

 

som nogle måske husker så prøvede jeg som en gal at komme af med mit pearl sæt for noget tid siden, og det endte "mik tha drummer" så med at købe.

da det så var ude af verden købte jeg et spritnyt PDP (pacific) 805 i størrelserne:

13"x9" 16"x14" 18"x16" 24"X18" og en lilletromme 14"x7"

 

jeg har så idag byttet en piccollo lilletromme jeg havde liggende til en 10"x6" Effektlilletromme i samme serie som resten af sættet som er blevet lavet til en tam i stedet. dette virker faktisk overraskende godt.

 

jeg bruger ikke lilletrommen der fulgte med, men bruger i stedet lilletrommen fra mit gamle sæt, en pearl steel shell 14"x(jeg er faktisk ikke sikker på dybden, måske nogen kan sige det ud fra billederne.

 

nå men her kommer specs på hele sættet og bækkener

 

PDP 805 White/White

10"x6"

13"x9"

16"x14"

18"x16"

24"x18"

 

Pearl session

14"x?

 

fra venstre

16" Wuhan China

ts4.jpg

14" Paiste Stambul Hihat

(har jeg ikke lige noget billede af)

?" Splash Effekt (det midterste fra et gammel crash)

ts10.jpg

18" Super Zyn

ts5.jpg

8" Zidjian Edge Flash Splash

ts6.jpg

18" Paiste Alpha medium crash

ts7.jpg

20" Anatoljan Baris Ride

9" LP Bell

ts8.jpg

18" meinl Classics China

ts9.jpg

 

DW9002 Dobbelt pedal

pearl Hihatstativ

Gibraltar/dixon/PDP rack

 

-more to come-

Link til kommentar
Del på andre sites

Det ser da fedt ud! Meeeen, skal du ikke lige have anskaffet en hvid reife til 10'eren?

 

jo men den originale er skæv, så skal have lakkeret den her på en måde.

 

Cool.. men hvad gjorde du med snare bed på den 10" ?.. har du fået den nederste bearing edge fræset om?

 

ærlig talt gjorde jeg ikk andet end at tage seidingen af og smide et pinstripe på..

Link til kommentar
Del på andre sites

jo men den originale er skæv, så skal have lakkeret den her på en måde.

 

 

 

ærlig talt gjorde jeg ikk andet end at tage seidingen af og smide et pinstripe på..

 

Ok!.. cool.. sålænge du ikke stemmer bunden for langt ned, så går det sikkert også fint :D

Link til kommentar
Del på andre sites

jo men den originale er skæv, så skal have lakkeret den her på en måde.

 

Idé!. brug den originale hvide reife (som pt. sidder i bunden) på slagsiden.. for du ka ikk selv male den hvid så det holder til slag!

 

Men hvis du nu sætter den i bunden, så kan du købe noget hvis radiator spray-maling.. det er lidt sejere og holder ok godt.. men ikke til at man slår på det ret meget. Men hvis den skal sidde i bunden(den blanke der skal lakeres) så burde det være ok! :)

Link til kommentar
Del på andre sites

Idé!. brug den originale hvide reife (som pt. sidder i bunden) på slagsiden.. for du ka ikk selv male den hvid så det holder til slag!

 

Men hvis du nu sætter den i bunden, så kan du købe noget hvis radiator spray-maling.. det er lidt sejere og holder ok godt.. men ikke til at man slår på det ret meget. Men hvis den skal sidde i bunden(den blanke der skal lakeres) så burde det være ok! :)

 

god idé tak ;)

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu