Trommeslager På Roskilde


JonathanNielsen

Recommended Posts

På vejen tilbage til min lejr i M efter Malk de Koijn koncerten lørdag nat var der en trommeslager der havde stillet sit sæt op ude på vejen og spillede lidt solo/jam. Nogen der melder sig/ved hvem det var? Det var skide fedt :-)

Redigeret af JonathanNielsen
Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg så også et trommesæt, der var stille op ovre ved G, hvor folk skiftedes til at sidde og jamme.

 

Det var pisse fedt!!

Det er det sæt, jeg snakker om. Ham der tydeligvis egede sættet var den første til at spille på det, lige efter det blev sat op, og hans højrefod var for vild!

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg så det også på vej hjem mod M hvor jeg boede.. Kan tilføje at gutten og hans 2 jam-kammerater var iført afro-parykker!

 

Det var super underholdende!

Link til kommentar
Del på andre sites

Det var fedt, fordi at tilfældige folk kom forbi, satte sig ned og jammede et minut, eller to, altimens at de 50-60 mennesker der var samlet rundt om sættet gik fuldstændigt amok.

 

Må sige at det er en af de små ting, som er med til at gøre Roskilde super, super fed!

Link til kommentar
Del på andre sites

Kan det være Kalle Mathiesen? laver loops, synger og spiller på de vildeste gryder..har den vildeste dobbeltslaghvirvel? Y-Smile.gif

Ham så jeg ved vestindgangen. Han fik lavet et par vilde ting! God stil!

 

Kan det være nogen der har gjort det før?

Det lyder rimelig meget som 3 fyre jeg så jamme i 07.

Ét sæt, med et par koklokker fastspændt?

Ja, det var jeg da også med til at jamme på dengang. Fedt koncept med et omrejsende trommesæt!

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg har set 2 forskellige vilde trommeslagere.

 

Den ene spillede på et mærkeligt sæt, med en 18:10" stortromme, en 10" gulvtam og 8"-10" rototoms, og spillede over fede loops. Han var vild til dobbelt slag!!

 

Den anden var en af de 3 med afroparykken. For pokker, han havde den vildste fodteknink, og spillede super tight!!

Kom på et tidspunkt forbi deres lejr i min brandert, og der spillede de rage against the machines, og de 2 andre gutter spillede bas og guitar.

 

Jeg boede sku også i M = sidst på ugen utrolig stærk lugt af urin.

 

Men festivallen var fandme fed!!

Link til kommentar
Del på andre sites

øv det gik jeg også glip af... men kan kompensere for alt trommemæssigt ved at sige: jeg så mars volta.... er stadig i ekstase, og forstår IKKE hvorfor de lyriksmadrede ham dagen efter.. han er gud!

Link til kommentar
Del på andre sites

Det var ham med afroparykken jeg tænkte på. Han havde en fed fodteknik og spillede nogen rigtig funky drunm'n'bass agtige ting!

 

Ham ved indgangen så jeg også, han var også dygtig og havde en ret anderledes stil :D

 

Og ja BTW jeg fik set Tony Allen også, han var virkelig en groovy satan!

Redigeret af JonathanNielsen
Link til kommentar
Del på andre sites

Kan det være Kalle Mathiesen? laver loops, synger og spiller på de vildeste gryder..har den vildeste dobbeltslaghvirvel? :lol:

 

Det kan meget vel være ham.. Jeg var til jazzfestival, og på vej gennem Strøget sad en fyr med et lille sæt og et anlæg.. Han fyrede den maks af! Har tjekket hans myspace, og det ligner ham ;)

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu