Mød Chris Adler


Recommended Posts

Lamb of God's trommeslager Chris Adler får du nu mulighed for at hilse på, når har kommer forbi AAGE's trommebutik i København senere på måneden.


Det er mere præcist mandag den 27. juli kl. 13-15 er der en såkaldt "Meet and Greet" session hos AAGE Drums, hvor du kan møde Lamb of God's tøndemester Chris Adler.

 

Foruden at hilse på trommeslageren fra det hotte groove metal band, kan du også høre Chris fortælle om udviklingen og tankerne bag hans Mapex signature-lilletromme. I øvrigt den første signature lilletromme fra Mapex nogensinde!

 

events_080709_adler.jpg

 

For yderligere info, besøg AAGE via linket herunder.


http://www.aage.dk/trommer/
Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 uger senere...

Den vogn tror jeg lige jeg hopper med på. Hørte Lamb of God i pumpehuset sidst de var i Danmark, det var virkelig noget af en oplevelse.

 

Udover at Chris Adler selvfølgelig spillede på verdens største trommesæt, var hans bækner mic'et op med stormembran mics....4 stks ja tak:)

Link til kommentar
Del på andre sites

Min yndlingstrommeslager i Danmark, og så endda med Meet & Greet! Jeg ville give min venstre klunk for at jeg ikke var på ferie når jeg endelig havde chancen :cigar:

Håber der kommer en anden mulighed her i livet, for den mand har virkelig ændret mit synspunkt på dét at spille trommer. ;)

Link til kommentar
Del på andre sites

Den vogn tror jeg lige jeg hopper med på. Hørte Lamb of God i pumpehuset sidst de var i Danmark, det var virkelig noget af en oplevelse.

 

Udover at Chris Adler selvfølgelig spillede på verdens største trommesæt, var hans bækner mic'et op med stormembran mics....4 stks ja tak:)

 

Verdens største? aaaarh, det ved jeg nu ikke :doo: meget simpelt metal setup; snare, 2x kick, 2x tom, 2x floor tom.. også et bækken antal der er meget normalt hos metal trommeslagere..

 

Undskyld :uhm:

 

Selvfølgelig skal jeg møde ham!

Link til kommentar
Del på andre sites

Verdens største? aaaarh, det ved jeg nu ikke :doo: meget simpelt metal setup; snare, 2x kick, 2x tom, 2x floor tom.. også et bækken antal der er meget normalt hos metal trommeslagere..

 

Undskyld :uhm:

 

Selvfølgelig skal jeg møde ham!

 

 

Det var nu også sagt lidt spøg, for at understrege at jeg beundrer hans måde at spille på:) Han bruger sine bækner og hans "normale metal setup" enormt godt.

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu