Metallica På Mandag


Skaarup

Recommended Posts

Hej trommere

 

Er røget i lidt et problem og håber måske nogle af jer kan hjælpe mig.

Problemet er at jeg har købt 2 billetter til Metallica på mandag af en gut i Randers, men jeg bor selv i kbh N og vi har lidt problemer med at få dem herover. . . . Så jeg tænkte på om der var nogen af jer som kørte den vej forbi på mandag og skulle til Metallica. Så i evt gad og tage de 2 billetter med herover? Det ville være en kæmpe hjælp, så skal jeg nok give en bajer eller 2.

 

KOM SÅ DRENGE :)

 

SAVE MY DAY!!!!

Link til kommentar
Del på andre sites

WRAGH! Så ses vi derinde!! :tu:

 

Det er lige det vi gør. Jeg tager sætter mig ude foran kl. 7 om morgenen til et rundstykke og en pils. Det ville være fedt og se et par stykker af jer derude! Så skriv endelig. Så giver jeg en bajer :doo:

Link til kommentar
Del på andre sites

Det er lige det vi gør. Jeg tager sætter mig ude foran kl. 7 om morgenen til et rundstykke og en pils. Det ville være fedt og se et par stykker af jer derude! Så skriv endelig. Så giver jeg en bajer :tu:

Jeg kommer først kl. 13. Med lidt Harboe i lommen skulle nok kunne klare det i et par timer.

Link til kommentar
Del på andre sites

Det lyder super fedt Peter!

 

 

Jeg skal også derind, jeg vandt ikke noget Meet & Greet..

 

Det gjorde jeg desværre heller ikke :)

Det var 4. gang jeg prøvede, men det skulle desværre heller ikke være denne her gang.

 

Men kommer han til Århus med den billet eller hvad?? Og skal du have en adr hvor jeg er i århus iaften.??

 

-Kent

Link til kommentar
Del på andre sites

Og vi andre dødelige må vente til næste mandag

 

Så må vi se om der er nogen forskel på koncerterne. Har en ven der skal ind og se dem 2 gange. Andre der har givet sig selv den luksus at se dem flere gange?

Link til kommentar
Del på andre sites

Så fik jeg hentet billetterne af Lars Ulrich, kæft det er sejt at man på den måde kan hjælpe hinanden herinde på trommeslageren.dk :cigar:

 

Nu håber jeg bare at LU nyder sine 6 kolde carlsberg i køen foran FORUM.

 

Ses i FORUM RØVHULLER!!!! ;)

Link til kommentar
Del på andre sites

Så fik jeg hentet billetterne af Lars Ulrich, kæft det er sejt at man på den måde kan hjælpe hinanden herinde på trommeslageren.dk :cigar:

 

Nu håber jeg bare at LU nyder sine 6 kolde carlsberg i køen foran FORUM.

 

Ses i FORUM RØVHULLER!!!! ;)

Link til kommentar
Del på andre sites

Yirhh, fuck det var fedt man! Én mand fra kanten, lige ud for en mic, på modsatte side af dørene, der hvor bandsne nok tilbragte mest tid med at stå og.. stå? :huh: .. Eller det der.. :doo:

 

Men var var sgu en fed koncert, og fedt at høre du fik billetterne!

 

FIGHT FIRE WITH FIRE! Arghh!! :uhm:

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu