Sjove Citater.


Søren Hansen

Recommended Posts

"Sproglige er ikke gode til sprog, de er bare dårlige til matematik."

 

Hørt på et kollegie, fyldt med ingeniør-studerende.

Det sjoveste ved den er, at jeg aldrig har hørt de såkaldt "sprogliges" modargument til den!

Link til kommentar
Del på andre sites

Det sjoveste ved den er, at jeg aldrig har hørt de såkaldt "sprogliges" modargument til den!

Men hvad skulle de stakkels matmatisk begavede gøre uden de sprogligt berigede til at formulere deres problemstillinger?

 

Nimbas - Nok mest matematisk begavet...

Link til kommentar
Del på andre sites

Men hvad skulle de stakkels matmatisk begavede gøre uden de sprogligt berigede til at formulere deres problemstillinger?

 

Nimbas - Nok mest matematisk begavet...

*matematisk! ;)

Lytte til os, der ikke påstår at være berigede eller begavede på nogle områder, udover måske en smule musisk!

 

Albert - Der matematisk kun forstår sig på at huske hvor meget folk skylder mig, og sprogligt kun forstår mig på at rette på andre..

cheers!

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 3 uger senere...

ville da lige finde den her frem igen og komme med nogle fra selveste Einstein (dog oversatte):

"Jeg kender to ting der er uendelige: Universet og den menneskelige dumhed. Og med universet er jeg ikke engang sikker."

"Jeg ved ikke med hvilke våben 3. verdenskrig vil blive udkæmpet, men jeg ved at 4. vil blive udkæmpet med sten og pinde."

Link til kommentar
Del på andre sites

"I wish people would turn off their computers, go outside, talk to people, touch people, lick people, enjoy each other's company and smell each other on the rump" Tré Cool, Trommeslager i Green Day

"Slipknot sounds like Tre choking on a hairball." Billie Joe, forsanger i Green day

"All my religious beliefs are based on Star Wars." Mike Dirnt, Bassist i Green day

 

Der var lige en fra hele bandet, jeg syntes selv de er meget sjove3Dbiggrin.gif

 

 

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

"I wish people would turn off their computers, go outside, talk to people, touch people, lick people, enjoy each other's company and smell each other on the rump" Tré Cool, Trommeslager i Green Day

"Slipknot sounds like Tre choking on a hairball." Billie Joe, forsanger i Green day

"All my religious beliefs are based on Star Wars." Mike Dirnt, Bassist i Green day

 

Der var lige en fra hele bandet, jeg syntes selv de er meget sjove3Dbiggrin.gif

 

 

 

 

Ja de gutter er sgu geniale... har kun hør mikes før, men de to andre er sgu nice! der er også andre fra dem lidt tidligere i tråden ;)

Link til kommentar
Del på andre sites

Ja de gutter er sgu geniale... har kun hør mikes før, men de to andre er sgu nice! der er også andre fra dem lidt tidligere i tråden ;)

 

Ja, har godt set dem.

Genialt Band!3Dbiggrin.gif

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 uger senere...

Et citat med en lille historie på:

Min storebror er lige blevet student, så de var naturligvis ude på studenterkørsel. et af de sidste stop var så hos os, så de var rimelig beduggede allesammen. En af brors venner kommer så med gudecitatet:

"Min alkoholpromille er nok højere end mit gennemsnit." :dialaugh_trans:

Redigeret af Andreas Hansen
Link til kommentar
Del på andre sites

  • 3 uger senere...

"Niemand hat die Absicht eine Mauer zu errichten!" (oversat: Ingen har til hensigt at bygge en mur.)

 

Walter Ulbricht, første leder i DDR, udtalt 15. Juni 1961, lige under 2 måneder før at han lod Berlinmuren opføre.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 1 month senere...
  • 3 uger senere...

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu