Fed Rock Hi-hat


emiller95

Recommended Posts

Hvilken fed rock hi-hat kan i foreslå?

 

Jeg har kigget på:

 

Zildjian ZXT 14" Rock Hi-Hat

Sabian XS20 Series 14" Rock Hi-Hat

 

Kom endelig med flere foreslag

 

Jeg ville nok vælge noget som sabian hhx evolution..

 

Men kig lidt på sidden her, og se om der kommer en fed hat..

Det skulle der gerne gøre på et tidspunkt.. Du kan evt, besøge en musik butik og lytte til hvad du kunne tænke dig, men køb her på siden..

Link til kommentar
Del på andre sites

Det er umuligt at svare på hvis du ikke siger noget mere om hvilken type rock du spiller. Rock er jo et vidt begreb. Hvis det f. eks var noget indie rock ville jeg vælge en zildjian k af en art, var det heavy ville jeg vælge noget zildjian a, ac eller zc. Men det er jo kun hvad JEG ville vælge, og derfor ikke nødvendigvis det rigtige for dig.

 

Så kom med nogle flere oplysninger omkring hvilken genre det er, hvilken lyd det er du gerne vil have osv.

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg må give SKP ret i at alpha hatten er rigtig fed.... men den er nu ikke 1000kr værd.

 

anyway hvad er dit budget?

Mastrworks resonans seerie er også hamrende fed specielt indenfor hihattene. De egner sig perfekt til rock.

 

Zildjian K/Z er fee! Sabian AAX stage hatte er fee'e... der er ski mange!

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg må give SKP ret i at alpha hatten er rigtig fed.... men den er nu ikke 1000kr værd.

 

anyway hvad er dit budget?

Mastrworks resonans seerie er også hamrende fed specielt indenfor hihattene. De egner sig perfekt til rock.

 

Zildjian K/Z er fee! Sabian AAX stage hatte er fee'e... der er ski mange!

 

koster den det??? det er den bestemt ikke værd

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg bakker kraftigt op om Sabian HHX Evolution, og Masterwork Resonant series (som jeg selv har).. du kan evt. høre den på vores indspilninger.. linket står i min signatur..

 

Og så vidt jeg ved spiller ham fra carpark north med evolution.. i hvert fald på det nye, så der kan du jo høre den i aktion..

 

Det fede ved masterworks er også at det ikke er alt for dyrt, men de to du selv har forslået, ville jeg holde mig fra, hvis jeg havde et budget på 2000 :-) Dem ville du blive træt af i længden kunne jeg forestille mig..

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst jon petersen

Á propos Alpha-hatten siger han selv omkring 900.... om den er dét værd ved jeg ikke om jeg synes....men det skal da citeres rigtigt!

 

Jeg har selv en 14" Sabian HH Regular til salg - den er min forståelse af en Rockhat, tyk og solid. Meget henad en tyk Zildjian New Beat, synes jeg.

 

1300.

 

JOn

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 uger senere...

Nu har jeg kun ejet 2 hihats og det ene var et jeg fik med mit sæt (hvilket lød af pap?). Det andet, som jeg bruger nu, er en sabian 14" hhx evolution og den er jeg vildt glad for, den lyder bare for godt, og kan se at der er 2 andre her som også anbefaler den. :lol: Men den er dog pænt dyr fra ny - jeg var bare så heldig at der var en som ville sælge mig et par, brugt. Det var lige det jeg gik efter. :lol:

Redigeret af Benjamin Korsgaard
Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu