Youtube


Gæst LA.Drum

Recommended Posts

Gæst LA.Drum

Det er ca et år siden jeg sidst har lagt noget ud på youtube, så jeg synes det var på tide: :D Der der er dog utrolig dårlig lyd på, da jeg har optaget det på et kamera... og så er det et skod begyndersæt!

I må gerne komme med ris og ros:D

 

youtube

 

 

// Lasse

Link til kommentar
Del på andre sites

Det er meget svært at høre ordentligt pga. lyden men nuvel: Fedt at du lægger noget op! :-)

 

Der er rigtig fed power i dit spil, man kan kan tydeligt se (og høre) at du lægger kraft i slagene - indlevelse er fedt. Også fedt at du - også når du bruger dobbeltpedalen - ikke bare blaster derudaf i et tempo du ikke kan håndtere, men at du tager det stille og roligt. Det fungerer og det lyder godt.

Mange steder kommer det til at hænge lidt IMO, du skulle tage at prøve at øve med en metronom for du kan virkelig mærke forskel tempomæssigt bagefter.

 

Ja nu skal jeg ikke sidde og gøre mig for klog. Jeg synes du spiller cool. Hvor længe har du spillet?

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst LA.Drum
Det er meget svært at høre ordentligt pga. lyden men nuvel: Fedt at du lægger noget op! :-)

 

Der er rigtig fed power i dit spil, man kan kan tydeligt se (og høre) at du lægger kraft i slagene - indlevelse er fedt. Også fedt at du - også når du bruger dobbeltpedalen - ikke bare blaster derudaf i et tempo du ikke kan håndtere, men at du tager det stille og roligt. Det fungerer og det lyder godt.

Mange steder kommer det til at hænge lidt IMO, du skulle tage at prøve at øve med en metronom for du kan virkelig mærke forskel tempomæssigt bagefter.

 

Ja nu skal jeg ikke sidde og gøre mig for klog. Jeg synes du spiller cool. Hvor længe har du spillet?

Jeg har spillet i to år og 4 måneder. Jeg takker for den positiv kritikt, men jeg er ikke helt tilfreds med mit trommespil - specielt ikke de fills jeg laver i video er særlig tight, men havde ikke mere batteri på kameraet, så jeg kunne/gad ikke at lave det om :-) .

 

Det kan godt være at det den dårlige kvalitet på kameraet, men jeg bruger ikke dobbeltpedal:)

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst LA.Drum
Det er meget svært at høre ordentligt pga. lyden men nuvel: Fedt at du lægger noget op! :-)

 

Der er rigtig fed power i dit spil, man kan kan tydeligt se (og høre) at du lægger kraft i slagene - indlevelse er fedt. Også fedt at du - også når du bruger dobbeltpedalen - ikke bare blaster derudaf i et tempo du ikke kan håndtere, men at du tager det stille og roligt. Det fungerer og det lyder godt.

Mange steder kommer det til at hænge lidt IMO, du skulle tage at prøve at øve med en metronom for du kan virkelig mærke forskel tempomæssigt bagefter.

 

Ja nu skal jeg ikke sidde og gøre mig for klog. Jeg synes du spiller cool. Hvor længe har du spillet?

Jeg har spillet i to år og 4 måneder. Jeg takker for den positiv kritikt, men jeg er ikke helt tilfreds med mit trommespil - specielt ikke de fills jeg laver i video er særlig tight, men havde ikke mere batteri på kameraet, så jeg kunne/gad ikke at lave det om :-) .

 

Det kan godt være at det den dårlige kvalitet på kameraet, men jeg bruger ikke dobbeltpedal:)

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst LA.Drum
Det er meget svært at høre ordentligt pga. lyden men nuvel: Fedt at du lægger noget op! :-)

 

Der er rigtig fed power i dit spil, man kan kan tydeligt se (og høre) at du lægger kraft i slagene - indlevelse er fedt. Også fedt at du - også når du bruger dobbeltpedalen - ikke bare blaster derudaf i et tempo du ikke kan håndtere, men at du tager det stille og roligt. Det fungerer og det lyder godt.

Mange steder kommer det til at hænge lidt IMO, du skulle tage at prøve at øve med en metronom for du kan virkelig mærke forskel tempomæssigt bagefter.

 

Ja nu skal jeg ikke sidde og gøre mig for klog. Jeg synes du spiller cool. Hvor længe har du spillet?

Jeg har spillet i to år og 4 måneder. Jeg takker for den positiv kritikt, men jeg er ikke helt tilfreds med mit trommespil - specielt ikke de fills jeg laver i video er særlig tight, men havde ikke mere batteri på kameraet, så jeg kunne/gad ikke at lave det om :-) .

 

Det kan godt være at det den dårlige kvalitet på kameraet, men jeg bruger ikke dobbeltpedal:)

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst LA.Drum
Det er meget svært at høre ordentligt pga. lyden men nuvel: Fedt at du lægger noget op! :-)

 

Der er rigtig fed power i dit spil, man kan kan tydeligt se (og høre) at du lægger kraft i slagene - indlevelse er fedt. Også fedt at du - også når du bruger dobbeltpedalen - ikke bare blaster derudaf i et tempo du ikke kan håndtere, men at du tager det stille og roligt. Det fungerer og det lyder godt.

Mange steder kommer det til at hænge lidt IMO, du skulle tage at prøve at øve med en metronom for du kan virkelig mærke forskel tempomæssigt bagefter.

 

Ja nu skal jeg ikke sidde og gøre mig for klog. Jeg synes du spiller cool. Hvor længe har du spillet?

Jeg har spillet i to år og 4 måneder. Jeg takker for den positive kritikt, men jeg er ikke helt tilfreds med mit trommespil - specielt ikke de fills jeg laver i video er særlige "tighte".

Men jeg havde ikke mere batteri på kameraet, så jeg kunne/gad ikke at lave det om :-) .

 

Det kan godt være at det den dårlige kvalitet på kameraet, men jeg bruger ikke dobbeltpedal:)

Link til kommentar
Del på andre sites

Som du selv er inde på, så hænger dine fills lidt.. eller rettere så spiller du dem i et lidt andet tempo end du spiller beatet i.

 

Du skal bare øve lidt mere fills til metronom.. sæt dig ned og analyser HVAD du egentlig spiller i dine yndlingsfills?.. det kan tage lidt tid at få styr på faktisk.. når du så ved HVAD du spiller, så sæt en metronom på i ½ tempo af det du normalt spiller de fills i, og få dem til at lyde godt der.. ja det tager tid!!

 

Og det kan virke kedeligt, men du vil opdage at fills du kan spille i ½ tempo, dem KAN DU SPILLE!.. og så kan du hurtigt speede dem op i tempo bagefter :-)

 

Fills skal være lige så fede som rytmen, og de skal om muligt svinge endnu federe.. ellers er de lige meget!

 

Øv især fills som ender på 1 slaget i næste takt.. og øv dig på at ramme 1 slaget præcist og også at tempo ikke falder eller stiger i fills.. lyder nemt.. men det er det ikk. Jeg øver det stadig.. og jeg har spillet i over 28 år :-).. måske mig der bare er for ringe :)

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 4 uger senere...
Som du selv er inde på, så hænger dine fills lidt.. eller rettere så spiller du dem i et lidt andet tempo end du spiller beatet i.

 

Du skal bare øve lidt mere fills til metronom.. sæt dig ned og analyser HVAD du egentlig spiller i dine yndlingsfills?.. det kan tage lidt tid at få styr på faktisk.. når du så ved HVAD du spiller, så sæt en metronom på i ½ tempo af det du normalt spiller de fills i, og få dem til at lyde godt der.. ja det tager tid!!

 

Og det kan virke kedeligt, men du vil opdage at fills du kan spille i ½ tempo, dem KAN DU SPILLE!.. og så kan du hurtigt speede dem op i tempo bagefter :doo:

 

Fills skal være lige så fede som rytmen, og de skal om muligt svinge endnu federe.. ellers er de lige meget!

 

Øv især fills som ender på 1 slaget i næste takt.. og øv dig på at ramme 1 slaget præcist og også at tempo ikke falder eller stiger i fills.. lyder nemt.. men det er det ikk. Jeg øver det stadig.. og jeg har spillet i over 28 år :cigar:.. måske mig der bare er for ringe :dev:

Hey man kan altid øve sig mere og mere ;D De mest professionelle trommeslagere kan stadig øve sine 8-dele med storetrommen på 1 og 3 og lilletrommen på 2 og 4 :P Man kan jo altid spille mere tight og sådan ;D

Link til kommentar
Del på andre sites

synes det er udemærket, men der mangler lidt variation i dine rytmer.

 

som andre også er inde på så hænger dine fills/breaks og du falder utroligt meget i tempo gennem hele videoen.

 

men jeg kan ikke rigtig sige mere end der allerede er blevet forslået. få dig en metronom og så øv dine fills (og rytmer for den sags skyld) langsomt og kør det op i tempo når det sidder fast.

 

det er altid fedt med videoer, så kom glad med mere når du har mere (for det har man altid) :cigar:

 

- Brookz

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg har spillet i to år og 4 måneder. Jeg takker for den positiv kritikt, men jeg er ikke helt tilfreds med mit trommespil - specielt ikke de fills jeg laver i video er særlig tight, men havde ikke mere batteri på kameraet, så jeg kunne/gad ikke at lave det om :cigar: .

 

Det kan godt være at det den dårlige kvalitet på kameraet, men jeg bruger ikke dobbeltpedal:)

 

det er forresten udemærket spillet efter 2 år synes jeg. og du behøver ikke nødvendigvis lave en video om når du laver fejl, for det er altid rart (synes jeg selv ihvertfald) at få råd og vejledning hvis man hænger i tingene eller som du selv siger, hvis man ikke er helt tilfreds med sit spil.

 

- Brookz

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu