Irriterende Trommeslager...


Den Grønne Ræv

Recommended Posts

Stick tricks var fede da jeg startede med at spille trommer for 22 år siden...

 

Nej han skal nok bruge mere tid i øveren på at være tight, og så lade de dér publikumstrick vente til han mestrer trommespillet.

 

Og ja, lad være med at kigge på mig når du spinner stikken, og hold for guds og alle andres skyld din tunge i munden. :)

Link til kommentar
Del på andre sites

Fandt lige denne kommentar inde på hans channel:

"seano284 (2 days ago) u r the sickest drummer i have ever seen in my life i subbed u....sub back plz?"

 

Jeg håber inderligt at det er en joke.

 



Redigeret af Thisen
Link til kommentar
Del på andre sites

Når nu vi snakker om ham manden, så faldt jeg lige over et andet cover han har lavet, også med System of a down..

 

Jeg siger jer! Jeg har sjældent haft så stort et grineflip. Når man når til 2:00, så bliver det bare sjovere og sjovere. Han spiller af helvede til, og bliver klart hjulpet på vej af hans el-sæt, men i stedet for de der stick-rolls, så laver han nu alt muligt andet. Virkelig underholdende!

 

http://www.youtube.com/watch?v=XbZ2C6z3sn4...feature=related

 

HAHAHA

 

- Kasper

Link til kommentar
Del på andre sites

Fatter ikke han overhoved kan.. Synes altid selv der er noget galt hvis jeg finder ud af at mine ene hånd eller fod ikke er i burg. Han spiller det jo nærmest kun med 1 arm

 

 

Det er fordi han konstant, bruger sin venstre fod. Dog er det utrolig svært, at gøre det samme på et rigtig sæt, uden at det lyder forskelligt, fra når man bruger hånden...

 

MVH

Nicolai

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu