Henriks Logbog


henrikrathje

Recommended Posts

Nåårh, det var den du fortalte om i går? Jeg må snart få fat i sådan en 5" fætter.

 

jaa... snakkede også om den 5" Super Sensitive jeg lige kom til at købe... og som jeg jo ikke mangler... damn GAS.. den er ikke helt, men næsten lige så pittet... sjovt nok synes jeg de lyder lidt federe når de er lidt slidt i kromen... de bliver lidt mere tørre og saftige synes jeg... eller også bilder jeg mig det ind!?

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Svar 136
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

jaa... snakkede også om den 5" Super Sensitive jeg lige kom til at købe... og som jeg jo ikke mangler... damn GAS.. den er ikke helt, men næsten lige så pittet... sjovt nok synes jeg de lyder lidt federe når de er lidt slidt i kromen... de bliver lidt mere tørre og saftige synes jeg... eller også bilder jeg mig det ind!?

Jeg har aldrig prøvet hverken en 5" eller en meget pittet Supra, så det ved jeg intet om ;) Men jeg mangler lidt en lilletromme der hverken er for dyb eller for smal. Lige nu har jeg kun nogle der er 6½ eller dybere og nogle der er under 5".

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej

 

Jamen det er verdens fedeste til toms (og faktisk også geniale til snare!)

 

Sennheiser MD-421N

 

De her er de gamle fra 60'erne.. Som er rigtigt fede.

Men de nye er næsten lige så fede.. De nye ligger på ca. 2500 DKK, en velholdt gråhvid 60'er ligger på 2000-2500 Dkk

Hvis du køber vintage så tag en mic kyndig mand med og den SKAL testes inden køb.. De er ret slidstærke, og selv bulede eksemplarer kan lyde godt... Men tjek dem.. Der ses mange smadrede eksemplarer!

 

Men det er klart mine favoritter til toms closemiking.. Eneste røv er at de fylder af LORT!.. Så de er svære at placere!

Svanehalse er et must.. Som der også er monteret på de her..

Link til kommentar
Del på andre sites

Det er uden tvivl en fed mikrofon, men i disse krisetider er det værd at bemærke at det (i hvert fald i min optik) er en superfed, men også for dyr mikrofon.

 

Især med tanke på at en 57'er gør det fremragende til 1/4 del af prisen...

Link til kommentar
Del på andre sites

OG så fik jeg monteret første eksemplar af mit nye Rathje Drums brand/logo Y-Smile.gif

 

.. jeg har brugt 2 uger på at designe det, og logocut lavede det til TOP karakter!

 

 

Det er det i midten.. det "HR" banner i siden er bare det gl. personlige skjold jeg ikke nænnede pille af...

 

 

P1140855.JPG

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu