Musikefterskole


albertbp

Recommended Posts

  • 3 måneder senere...

Lige i øjeblikket går jeg på KLejtrupmusikefterskole. DET ER SUPERFEDT!! Den kan helt klart anbefales, og jeg har allerede lært en masse, det halve år jeg har gået her. Der er både Klassisk linje, rytmisk linje, og om et par år, så laver de en folkemusik linje. Her er sammenspil i alle stilarter, teori, rytmisk træning, kor, man kan lære at komponere god musik, masse musiklokaler til rådighed, studie, turné, teateruger (musical), musiske fag, hvor du skal sætte musik i relation til andre ting, og sætte det i en anden sammenhæng. Her er også en masse andet musik, men det vil tage meget lang tid at remse op. Kort sagt er her alt hvad man kunne ønske sig. :) Stor anbefaling!!

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige i øjeblikket går jeg på KLejtrupmusikefterskole. DET ER SUPERFEDT!! Den kan helt klart anbefales, og jeg har allerede lært en masse, det halve år jeg har gået her. Der er både Klassisk linje, rytmisk linje, og om et par år, så laver de en folkemusik linje. Her er sammenspil i alle stilarter, teori, rytmisk træning, kor, man kan lære at komponere god musik, masse musiklokaler til rådighed, studie, turné, teateruger (musical), musiske fag, hvor du skal sætte musik i relation til andre ting, og sætte det i en anden sammenhæng. Her er også en masse andet musik, men det vil tage meget lang tid at remse op. Kort sagt er her alt hvad man kunne ønske sig. :) Stor anbefaling!!

 

 

Yo Andreas!

 

Vi skal så meget score nogle flere drummers til KME!

 

Klejtrup Musikefterskole er en oplevelse for livet! Og der er masser af fedt grej, et top lækkert studie, og hele 6 lækre nye øvelokaler, de fleste med lækre sæt også!

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg har en kammerat som gik på Musikefterskolen i Humble

Han snakker tit meget varmt om den! .. Og dygtig multikunstner, det er han sgu også blevet!

Selv gik jeg på en der hedder Øresund, som var en efterskole med mange kristne værdier :)

Og det nærigeste musiklokale, med en snæver musiklinie, og faktisk var vi kun mig der kunne spille på hele efterskolen!!! Ud af 89 elever (i starten af året) der var nok kun 60 tilbage da vi nåede sommerferien..

Udover mig var der 2, der kunne spille henholdsvis en lille smule bas, og en lille smule trommer..

Så vælg med omhu!! Men det var ret spontant at jeg tog på efterskole, så der var ikke så meget at vælge imellem...

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg vil helt klart anbefale mellerup der har jeg selv gået har også prøvet en anden efterskole inden... men mellerup var klart det fedeste år af mit liv til dato... super fede lærer... også har de lige bygget mener det er 7 eller 8 nye musik lokaler som er fuldt instrumenteret også lige et studie med to samtidige indspildnings lokaler. det meste af studiet er bare for at nævne det mere eller mindre sponsoreret af TC-elektronincs mener jeg de hedder... de fleste af musik lærerne har eller har haft en proffesionel karriere ved siden af... så kvaliteten er i top... hehe bare et lille host fra min side...

 

Held og lykke med at vælge det kan være svært...;-)

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu