Ludwig Stainless Steel


snippergyppen

Recommended Posts

Ja, så blev jeg den glade ejer af et Stainless steel fra 1978, fik dem nærmest kastet i hovedet til en meget billig penge :ph34r:

De er MEGET pæne, taget i betragtning af alderen, nærmest ingen ridser og overhovedet ikke en eneste bule.

Har så lige hurgtigt rengjort dem og kastet nye skind på, både i top og i bund, jeg har altid været fan af coated ambassador til begge sider, men efter lige at ha prøvet (da det er første gang jeg har et stål sæt) coated ambassador på begge sider, så måtte jeg lige ty til coated emperor på toppen og coated ambassador i bunden.

De lyder svine fedt, aldrig har jeg spillet på noget med så meget "attack", som så til gengæld gør at de ikke egner sig som allround trommer, men mere brun rock, så er det jo godt at det primært er den genre man spiller :argh:

Så mangler jeg bare et Vistalite sæt fra 70'erne, så kan jeg ligge mig ned og dø :D

 

Størrelserne er som på mit silversparkle sæt: 13x9, 14x10, 16x16, 18x16 og 24x14

 

BLUE AND OLIVE ALL OVER, værsgo at savle :P

 

Billede015.jpg

 

Billede017.jpg

 

Billede020.jpg

 

Billede022.jpg

Link til kommentar
Del på andre sites

Det ser lækkert ud. Helt enig i skindkombinationen på tammerne. Men hvad bruger du på BD?

 

Og i øvrigt må du da gerne give mig den der 18" gulvtam hvis du får lyst...

 

På BD sidder der også Emperor på slagsiden og så et PS3 på fronten og 18" skal ingen steder :-)

Link til kommentar
Del på andre sites

Så er det så jeg undrer mig over hvorfor der ikke de to linjer rundt i kanten på PS3-skindet.

Og hvordan virker emperor egentligt på BD? Ved Bonham brugte det...

 

Der er ikke 2 linjer på PS3'eren fordi det er et "smooth white PS3" og så er det nemt lige at fjerne REMO logoet med lidt acetone.

På den coatede udgave af PS3 er de 2 linjer.

 

Har altid spillet med Ambassador på min BD, men da det jo som sagt er et stål sæt, så blev jeg lige nød til at smække et Emperor på, det ville simpelthen komme til at "runge" for meget med et Ambassador på en stål keddel.

Så nu vil jeg sige at jeg har opnået samme lyd/effekt som på min træ BD, dog en anelse mere attack, men det lyder sgu fedt og som du selv siger, så lyder det meget Bonham agtigt.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 1 year senere...

Har ellers formået at holde mig væk fra den her tråd længe, men så poppede den lige pludselig op lige i mit ansigt og jeg kunne ikke modstå fristelsen! Du har SÅ FEDE GRYDER JONAS!!

 

Jeg ved det ;-) , jeg er også selv meget tilfreds, dog mangler det skide Vistalite i amber eller clear stadigvæk, men det kommer nok til at tage mange år før jeg finder et i samme størrelser som de to andre og så skal det jo være B/O fra 70'erne, men tålmodighed er en dyd (sagde en klog mand engang) :doo:

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu