Den Fede Live Tråd !


Leo

Recommended Posts

Eric Clapton - Badge (Live Hyde Park 99')

Eric Clapton med Steve Gadd fra Hyde Park - det taler jo nærmest for sig selv!

Prøv og læg ekstra godt mærke til Steve's fill efter ca. 0:40 - uha uha uha - det er så simpelt men stadigvæk så smoooooth... nam nam nam!

 

Danser Med Drenge - Nu Kan Det Kun Gå Fremad

Tjek det her! Det er virkelig klasse! Kasper Langkjær tæsker tønderne kanon fedt og har en fed trommesolo (ca. 2:03)!

 

Lenny Kravitz - Dig In

Franklin Vanderbilt på trommer - groove, groove, groove - og ultimativ rock tromme lyd!

 

Kim Larsen & Kjukken - Jyllingevej

Som ihærdig Kim Larsen fan må vej vel ha' lov at poste bare lige en enkelt en. Denne video er fra showet "Det Var En Torsdag Aften".

Som helhed fungerer det fandens godt - Karsten Skovgaard på leadguitar er vanvittig og Jesper Rosenqvist på trommer er en rytmisk herre! Lyt i øvrigt til "trommesoloen".

- Kunne desværre ikke finde en udgave med billede, men ta' en lytter!

Link til kommentar
Del på andre sites

Uhhhh ja! RHCP er sgu altid top fede live! Hr. Chad Smith er sgu en klasse for sig og ligeså er hans lilletromme ! (orrrh hvad :) )

 

Så så du dem ikke på Roskilde sidst de besøgte kongeriget. Hvis de viser sig i Danmark igen har de fanme bare at falde døde om af udmattelse efter koncerten som bevis på at de kan trykke den ordentligt af.

 

Og btw så er Chad Smith, næstefter Lars Ulrich, måske den mest overvurderede trommeslager i showbizz.

 

Jeg har ikke en skid tilovers for det band efterhånden. Spørger du mig var deres sidste fede album Blood Sugar Sex Magic - stortset alt derefter er bare navlebeskuende popkopier af førnævnte albums genistreger.

 

Ihhhhh.... Sorry! Mit blodtryk stiger bare helt ekstremt når snakken falder på RHCP.

 

PEACE!

Peter

Link til kommentar
Del på andre sites

Så så du dem ikke på Roskilde sidst de besøgte kongeriget. Hvis de viser sig i Danmark igen har de fanme bare at falde døde om af udmattelse efter koncerten som bevis på at de kan trykke den ordentligt af.

 

Og btw så er Chad Smith, næstefter Lars Ulrich, måske den mest overvurderede trommeslager i showbizz.

 

Jeg har ikke en skid tilovers for det band efterhånden. Spørger du mig var deres sidste fede album Blood Sugar Sex Magic - stortset alt derefter er bare navlebeskuende popkopier af førnævnte albums genistreger.

 

Ihhhhh.... Sorry! Mit blodtryk stiger bare helt ekstremt når snakken falder på RHCP.

 

PEACE!

Peter

 

Nu skal det her jo ikke blive en diskussions tråd om hvorvidt ting er fede eller ej, men det er vel altid en smagssag. Jeg har hørt at deres koncert på Roskilde var noget bras, men det er så hvad det er. Jeg har aldrig set dem live, men har bl.a. pladen Live From Hyde Park som jeg syens er overdrevet fed og jeg synes sgu Chad Smith spiller super super fedt, så kan I sgu sige hvad i vil :P

Omvendt er der +1 på Lars Ulrich er overvurderet...

Link til kommentar
Del på andre sites

Så så du dem ikke på Roskilde sidst de besøgte kongeriget. Hvis de viser sig i Danmark igen har de fanme bare at falde døde om af udmattelse efter koncerten som bevis på at de kan trykke den ordentligt af.

 

Og btw så er Chad Smith, næstefter Lars Ulrich, måske den mest overvurderede trommeslager i showbizz.

 

Jeg har ikke en skid tilovers for det band efterhånden. Spørger du mig var deres sidste fede album Blood Sugar Sex Magic - stortset alt derefter er bare navlebeskuende popkopier af førnævnte albums genistreger.

 

Ihhhhh.... Sorry! Mit blodtryk stiger bare helt ekstremt når snakken falder på RHCP.

 

PEACE!

Peter

 

Amen. Jeg var der...

 

Og gik igen.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 uger senere...

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu