Plastic Underlæg Til Bækkener


Trond88

Recommended Posts

Hej derude

 

Jeg mangler underlægning til bækkener der minder om denne: 128779.jpg

 

De skal passe til en Pearl CH-80 bækkenarm da de originale underlæg er blevet stjålet fra øvelokalet.

 

Har været ved den lokale trommepusher, men han havde ikke nogle hjemme i øjeblikket, og jeg kan ikke umiddelbart finde noget på nettet. Vil helst have et link til et sted på nettet, men andre forslag modtages også glædeligt.

 

På forhånd tak

Link til kommentar
Del på andre sites

Man kan få sådan noget plastik rør af en slags ... jeg tror at det er nogen som VVS / elektrikerne bruger. Det klipper du bare af i passende længder - så har du sparet spidsen af en jet-jager.

 

Det eneste plastikken er der for, er jo at undgå keyholes pga metal mod metal slid.

Jeg har brugt de samme plastik rør tingester i snart 10 år nu ... og har kun droppet idéen fordi jeg skiftede hardware, hvor de originale dimser var med.

Link til kommentar
Del på andre sites

Man kan få sådan noget plastik rør af en slags ... jeg tror at det er nogen som VVS / elektrikerne bruger. Det klipper du bare af i passende længder - så har du sparet spidsen af en jet-jager.

 

Det eneste plastikken er der for, er jo at undgå keyholes pga metal mod metal slid.

Jeg har brugt de samme plastik rør tingester i snart 10 år nu ... og har kun droppet idéen fordi jeg skiftede hardware, hvor de originale dimser var med.

 

Hvad brugte du som underlægning så? Altså til at ligger under det nedeste filt?

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg bruger dem her for tiden: http://www.nettodrums.dk/product.asp?product=3737

De virker fint for mig. Jeg ville foretrække yamaha's, da de er en smule smallere, så bækkenet kan bevæge sig mere frit, men de er ikke så nemme at finde og forskellen er ikke voldsom..

 

Umiddelbart ser de for høje ud til at bruge til Pearls stativer, med mindre det er det du gør?

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu