H.r.custom


henrikrathje

Recommended Posts

  • Svar 85
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Tillykke med den Henrik!

 

Fedt at se, at den gamle tam i den grad kommer til ære og værdighed.

Kedlen var jo ikke så ringe alt taget i betragtning, men jeg tager fandme hatten af for det resultat, du har opnået med de gamle, rådne lugs. De stråler jo, når ikke man lige går helt tæt på.

 

Rigtigt flot arbejde. Hvis det lyder blot halvt så godt, som det ser ud, så er det jo ikke så ringe endda.

 

Venlig hilsen,

Erik

Link til kommentar
Del på andre sites

Tillykke med den Henrik!

 

Fedt at se, at den gamle tam i den grad kommer til ære og værdighed.

Kedlen var jo ikke så ringe alt taget i betragtning, men jeg tager fandme hatten af for det resultat, du har opnået med de gamle, rådne lugs. De stråler jo, når ikke man lige går helt tæt på.

 

Rigtigt flot arbejde. Hvis det lyder blot halvt så godt, som det ser ud, så er det jo ikke så ringe endda.

 

Venlig hilsen,

Erik

 

Tak du! :D

 

Ja jeg synes jeg har givet den gl. kedel liv igen.. lugs blev forbavsende pæne.. og det var nemt: ZillitBang (den med orange tud)..DAMN det virker.. men det skal kun lige sprøjtes på, sidde 20-30 sek, børstes, og så skylles GRUNDIGT i koldt vand.. så bliver de sgu som "nye"..

Reifer er dog helt nye, de gl. var ikke til at få pæne nok.. vil dog bruge de "grimme" til nogle andre snares.. de fungerer jo fint nok.

 

og ja!.. er meget glad for lyden!.. skal ud i øveren senere i dag og lege med den, så optager jeg lige lidt lyd til jer :-)

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 1 month senere...

Hey Henrik...

 

Jeg tænkte på om det seiding-system også kan gå til en lidt dybere lilletromme?

 

Ved godt Gerd skriver at den kun er til piccolo-størrelser, men tænkte jeg lige ville høre det fra vores egen ekspert..

Link til kommentar
Del på andre sites

Hey Henrik...

 

Jeg tænkte på om det seiding-system også kan gå til en lidt dybere lilletromme?

 

Ved godt Gerd skriver at den kun er til piccolo-størrelser, men tænkte jeg lige ville høre det fra vores egen ekspert..

 

 

Den kan sagtens gå til dybere trommer.. den skal bare ikke monteres for langt fra nederste kant.. men den er sgu ok cool!.. det er ret nøje den samme som den Tama bruger på deres Artwood snares.. er sgu sikkert den samme bare uden logo :doo:

 

Så det ville jeg ikke være bange for.. og den er også ret pæn at se på synes jeg!.. man skal bare huske at når man måler op til monteringen, så sidder skrue hullerne IKKE i midten af straineren!.. det glemte jeg!..upsss... så min sidder faktisk 6-7 mm off center af min snare bed.. gør ikke så meget når man bruger snore til seidingen, men det erikke perfekt, hvilket jo generer mig.

 

Så husk lige det ;-)

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 4 uger senere...

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu