Pearls Optimounts I Tasker/kasser


Trond Olsen

Recommended Posts

Nu har jeg desværre ikke muligheden for at prøve det. På Hardcases hjemmeside siger de selv "køb størrelsen større" og jeg tænker bare "Flyver trommerne så ikke rundt inde i deres kasse?" Og igen, en optimount fylder jo nærmere 2" end 1", så skal jeg måske til at købe en 18" til min 15" tam osv? Og nu kommer jeg også i tanke om at der er "ben" på hardcasesne, så der kan måske være noget optimount derinde?

 

Kunne være SÅ fedt hvis nogle med Pearl Optimount kunne teste det for mig, for skal bruge det meget snart, og jeg er sent ude. :) (skulle jo lige have løn!)

 

:D

Link til kommentar
Del på andre sites

Ohh, nu fandt jeg inde på Hardcases hjemmeside at Optimounts i deres kasser ikke var noget problem overhovedet. Så jeg må have set det et andet sted! Piiiiiiiiiinligt.

 

Jeg ville nu stadigvæk afprøve det først. Jeg havde også ladet mig fortælle, at de passede fint i SKB cases...

Det var bestemt en sandhed med modifikationer!

 

De kunne da være der, men deformerede kassen en smule, ergo de lå klistret op af kanten!

 

Det jeg synes der er det fede ved Protechtor Cases er, at trommen kun rører kassen 4 steder i toppen, og 4 steder i bunden. Super genialt koncept!

De er så ikke foret ab werk, så det har jeg selv gjort, og de virker super godt. Er 100% tryg når de ligger i de cases.

 

Lige et billede af min BD case, efter jeg har lagt skum i

HPIM0547.jpg

Link til kommentar
Del på andre sites

Foretrækker selv Gator kasser.. er forede.. og optimounts kan sådan liiiige være der.. jeg har rims på mine, og de kan også være der, men de skal nærmest rystes ud :).. men de kan godt være der.

 

Og det er fede kasser.

 

Gator er bestemt også fede kasser. Men det fede ved Protechtor er, at de ikke kun liiige kan være der. De kan være der! :lol:

 

Og nu ved jeg ikke, men tror den nye model af Optimounts fylder lidt mere end den gamle. Jeg har i hvertfald ikke fundet nogen bedre case til mine trommer. ;-)

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu