Vis Mig Dit Frontskind.


Stixx

Recommended Posts

På mit gamle Pearl Export Pro havde jeg foran standard pearl frontskindet med ca 5.5" hul ophængt et rundt banner med elastiksnor i stemmeskruerne.

 

Fed effekt at det står og "pumper" med luften fra frontskindshullet, - passer godt til motivet :wacko: Folk stod tit og pegede og morede sig over en vis herres bankende hjerte i brystkassen ... ;-)

 

- om lyden... ingen problemer, fed dyb kontant lyd på den stortromme.

ibsen06.jpg

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Svar 87
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Fed ide.

Har tit drømt om et klart frontskind og så et fjernsyn indeni!!!

Så kunne der køre en eller anden latterlig film eller noget man havde optaget. Skal nok få det lavet på et tidspunkt.

Link til kommentar
Del på andre sites

Hva snakker du om? Sådan SKAL et ludwig skind sgu' se ud ;-)

Vel skal det så! :tu::D

 

Til Korfix: Yeah! De ser meganice ud. Synes personligt at det er den fedeste farve til et Ludwig! :wacko:

Link til kommentar
Del på andre sites

Fed ide.

Har tit drømt om et klart frontskind og så et fjernsyn indeni!!!

Så kunne der køre en eller anden latterlig film eller noget man havde optaget. Skal nok få det lavet på et tidspunkt.

Det vil da smadre lyden fuldstændigt? :unsure:

Link til kommentar
Del på andre sites

Man kunne jo hænge fjernsynet (fladskærm, gåt jeg ud fra) op i nogle gummisnore der hang i nogle indvendige beslag... Det ville nok kunne lade sig gøre!

 

M

Link til kommentar
Del på andre sites

Er du evt. interesseret i at sælge dit "spejl-skind" ?

Eller er der nogen der ved hvor man kan købe sådan et ?

Hehe, ja det ka du sku godt købe....Der er dog de3sværre kommet en lille revne ved hullet, som jeg har standset med et stykke gaffa. Men ligeså snart jeg får mit nye skind, er det dit for en 50'er plus porto, hvis du vil :tu:

Link til kommentar
Del på andre sites

Året er 1973!!

Fra mit allerførste Pearl-sæt (NY-pris: kr. 1260,-) købt for alle mine konfirmationspenge.

Vi hed Bad Connextion (malet i hånden) - hvilket var kendetegnende for alt vores grej - enten virkede det eller også virkede det ikke. Ak ja - det var sgu' tider

Link til kommentar
Del på andre sites

Året er 1973!!

Fra mit allerførste Pearl-sæt (NY-pris: kr. 1260,-) købt for alle mine konfirmationspenge.

Vi hed Bad Connextion (malet i hånden) - hvilket var kendetegnende for alt vores grej - enten virkede det eller også virkede det ikke. Ak ja - det var sgu' tider

SEEEEJT!!! Alt for retro, man det ser fedt ud!!

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu