Creed Reunion..


Jaeger Drums

Recommended Posts

Jeg fandt den seneste Creed video, som i øvrigt er monsterfed, men jeg så samtidig også denne sekvens, som jeg virkelig håber jeg misfortolker..

 

HAGuitarkopi.jpg

 

..For hvis Tremonti SÅ åbenlyst flasher sit tilhørsforhold til H.A, så ønsker jeg ham alt det værste..

 

HD Video her:

http://www.youtube.com/watch?v=aOPI_oJsMmI

Redigeret af Jaeger Drums
Link til kommentar
Del på andre sites

slap af , det kunne jo være at hans onkel har en knallert og er med i hahaha.

 

Det kan sqi ikke bringe mit pis i kog.

 

Ja, det kunne jeg jo, hvis det ikke liiige var fordi H.A rent faktisk slår folk ihjel og tjener deres penge på afpresning og narkosalg i stor stil..hahaha..

 

Og selv om hans onkel så var medlem, så er det bare ikke et budskab man sender til sit publikum.

 

Du er ligeglad og det respekterer jeg, men det er lige præcis den ligeglade holdning der gør at de kan eksistere..

 

Det mest skræmmende er dog at du accepterer at store stjerner uanfægtet kan reklamerer for H.A, hvilket jeg anser for total mangel engagement.

Link til kommentar
Del på andre sites

tja,.. HA er en organisation, der lever at sælge pis og lort, til mennesker, true og udnytte folk... det samme gør størstedelen af den multinationale musikbranche, som fylder os med lort, og udnytter enhver, for ussel mammon. Det ene undskylder bestemt ikke det andet, men det er efter min mening, to side af samme sag!

Det er måske en langt ude lignelse, men skulle lige af med den!!!

Link til kommentar
Del på andre sites

tja,.. HA er en organisation, der lever at sælge pis og lort, til mennesker, true og udnytte folk... det samme gør størstedelen af den multinationale musikbranche, som fylder os med lort, og udnytter enhver, for ussel mammon. Det ene undskylder bestemt ikke det andet, men det er efter min mening, to side af samme sag!

Det er måske en langt ude lignelse, men skulle lige af med den!!!

 

Du kan da umuligt være seriøs, og ja, det er en langt ude sammenligning ??

 

Pladeindustrien står ikke klar til at klaske dine knæskaller eller udrydde din familie hvis du ikke overholder dine deadlines, så den sammenligning er helt ude i hampen..

Link til kommentar
Del på andre sites

Du kan da umuligt være seriøs, og ja, det er en langt ude sammenligning ??

 

Pladeindustrien står ikke klar til at klaske dine knæskaller eller udrydde din familie hvis du ikke overholder dine deadlines, så den sammenligning er helt ude i hampen..

Nå, ja,... godt ord igen!! Træk vejret,.... ærgerligt du ikke se "billedet".
Link til kommentar
Del på andre sites

Han må vel - som alle andre - have en personlig holdning til H.A, og hvis han ønsker at offentliggøre hans forhold til H.A, har han lige så meget lov til det som alle andre.

At vedkommende måske mister en del fans grundet dette, er selvfølgelig en side af sagen han selv har overvejet. Måske tiltrækker det så meget opmørksomhed, at der er flere der kommer til at kende bandet, så måske giver det en lille profit i sidste ende.

 

Det er vel ikke værre end Varg Vikernes, men han har stadig masser af fans.

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg kan sagtense se "billedet", men sammenligningen er stadig dårlig..

 

..Og mit svar til Varg Med masser af fans kan jeg kun sige at, fordi naboen springer ud fra 5. sal behøver man jo ikke at gøre det..

 

At det tilmed giver profit at "brande" sig med kriminelle organisationer gør det jo bare endnu mere kvalmende, og hvis det samtidig skaber en større fanbase, så siger det desværre mere om fansene end om fjolset der profilererer organisationen..

 

Det der ryster mig er at en så respektere profil i det hele taget kan gøre det uden indblanding fra bandmedlemmer eller pladeselskab.

Link til kommentar
Del på andre sites

..For hvis Tremonti SÅ åbenlyst flasher sit tilhørsforhold til H.A, så ønsker jeg ham alt det værste..

 

Hold da op... Der skal da ikke meget til at få dig op i det røde felt? Alle HA'ere er ikke voldspsykopater som kun går op i at slå ihjel. Kald mig syg i hovedet, men ligesom det er en fact, at der er mange HA'ere der kun er med for at have nogen til at støtte sig op af i forbindelse med kriminelle handlinger, så er der faktisk folk med, som har familier, venner og et forholdsvist normalt liv.

 

Forøvrigt er du da ikke en tand bedre selv, hvis du ønsker ham alt det værste...

Link til kommentar
Del på andre sites

Hold da op... Der skal da ikke meget til at få dig op i det røde felt? Alle HA'ere er ikke voldspsykopater som kun går op i at slå ihjel. Kald mig syg i hovedet, men ligesom det er en fact, at der er mange HA'ere der kun er med for at have nogen til at støtte sig op af i forbindelse med kriminelle handlinger, så er der faktisk folk med, som har familier, venner og et forholdsvist normalt liv.

 

Forøvrigt er du da ikke en tand bedre selv, hvis du ønsker ham alt det værste...

 

Jo, psykopater med total mangel på empati er nemlig lige præcis hvad de er, og utallige domsfældelser understøtter det, og at støtte dem via et medlemsskab er samme som at støtte bandens grundlæggende kriminelle adfærd.

 

INGEN i H.A, nye som gamle, er så naive at de ikke ved hvad der foregår eller har foregået, og stilhed er altså stadig lig med accept, så der scorer de altså heller ingen points på hos mig.

 

De udsætter samtidig deres familiemedlemmer og vennekreds for helt unødig fare, kun for at de selv kan lege selvbestaltede konger over lov og ret.

 

At flashe et tilhørsforhold til en organisation som hovedsagligt består af mordere og narkohandlere foran sine fans er simpelthen for sygt, og når tossen nu offentligt støtter et voldsregime, så vil jeg forbeholde mig retten til at ønske ham langt, langt væk..Og dermed også alt det værste..

 

Jeg kunne aldrig drømme om at kalde dig syg i hovedet fordi du har din mening, kun på det kraftigste undre mig over at du overhovedet kan tage sådan en organisation i forsvar, vel vidende at de vil udnytte dig på det groveste hvis de kunne slippe afsted med det..

 

Jeg gad i øvrigt nok se en reaktion hvis f.eks Laust Sonne stillede op med et lignende klistermærke på frontskindet..Så kunne det måske være at argumentet blev sat i relief.??

 

Se, det var så den simple grund til at jeg røg i det røde felt, og jeg syntes faktisk at der skulle en hel del til..

Link til kommentar
Del på andre sites

Ja verden er sindsyg!

Nu vi er ved voldspsykopater og voldsregimer, så lad tage USA, alle der stemmer på den nuværende regering, hele mellemøsten, afrika og for den sags skyld resten af verden med ned!

 

Men er da selvfølgelig ærgeligt at han reklamerer for noget som HA. nu kender jeg ham ikke lige, men hvis en musiker jeg respekterede eller så op til gjorde det samme, ville jeg også reagere.

 

hilsen mikkel

Link til kommentar
Del på andre sites

Du får da en hel del ud af det klistermærke, prøv lige at se guitarstrengene, det er da sygt han kan vride så meget ud af den bette en der hva?

 

Må jeg ganske diplomatisk sige at guitarstrengene ikke lige har den højeste opmærksomhed.

 

Men sådan prioriterer vi så forskelligt..

Redigeret af Jaeger Drums
Link til kommentar
Del på andre sites

At han muligvis kunne være sponsoreret af HA, det rager mig på det groveste. Ærlig talt, det bringer ikke mit pis i kog.

 

Jeg kan virkelig ikke forstå at dit pis allerede er langt over kogepunktet, bare ved at se et latterligt billede.

Jeg har en svag fornemmelse af, at du selv har en meget dårlig erfaring med HA, som skinner lidt igennem din enorme ytring herinde. Ret mig hvis jeg tager fejl.

 

Jeg var så sent som for en måned siden, oppe i en bikerklub hvor jeg skulle hente min bassist til øvning. Der sad HA'ere, og tro mig, de var flinke mennesker. Du skal ikke pisse på dem, men de gjorde skutte mig noget. Og så længe de kan holde den ved det, så passet det mig fint.

Link til kommentar
Del på andre sites

Fatter slet heller ikke du koger helt op over det, og som Frank skriver om han er sponsoreret af HA, siger mig heller intet, gad virkelig ikke gå op i det!

 

Der var virkelig meget, som man kunne koge op af, hvis man skulle nævne alt.

Jeg bakker på ingen måde op om HA´men det gider jeg simpelthen ikke koge op over så lidt ...

 

Men sådan er vi jo forskellige..

Redigeret af Christian Lynggaard
Link til kommentar
Del på andre sites

At han muligvis kunne være sponsoreret af HA, det rager mig på det groveste. Ærlig talt, det bringer ikke mit pis i kog.

 

Jeg kan virkelig ikke forstå at dit pis allerede er langt over kogepunktet, bare ved at se et latterligt billede.

Jeg har en svag fornemmelse af, at du selv har en meget dårlig erfaring med HA, som skinner lidt igennem din enorme ytring herinde. Ret mig hvis jeg tager fejl.

 

Jeg var så sent som for en måned siden, oppe i en bikerklub hvor jeg skulle hente min bassist til øvning. Der sad HA'ere, og tro mig, de var flinke mennesker. Du skal ikke pisse på dem, men de gjorde skutte mig noget. Og så længe de kan holde den ved det, så passet det mig fint.

 

Ok..

- Mit pis er sat i kog over at han så åbenlyst støtter en kriminel organisation overfor sit publikum.

Specielt han burde have viden end at sætte band og pladeselskab i relation med H.A

"Support you local Hells Angels Washington"..Fortæl mig helt præcist hvor det sin berettigelse ??

 

- Din fornemmelse er ret godt set, siden jeg ikke er alt for begejstret for dem eller deres naive følgesvende. Viden er som bekendt magt..

 

- Og nej, jeg skal ikke tro når jeg ved, så tro så mig når jeg siger at de er absolut IKKE flinke fyre, der bare kæmper for deres æresbegreber..90% af medlemmerne er allerede kriminelle og de 10% procent blandt deres naive prospects ender med at blive det, men hvis du tror på deres selvforherligelse, så er det fint nok for mig.

 

- ..Og du behøver ikke engang at pisse på dem før de taber moralbegreber, forstand og æresmoraler..

 

Altså..for at gøre tingene klart:

 

Jeg er stiktosset over at Tremonti flasher et H.A badge der opfordre SIT PUBLIKUM til at gå ind i en dybt kriminel organisation, hvor vold, mord, afpresning skaffer det daglige brød..

 

Var det klart nok ??

Link til kommentar
Del på andre sites

Men bortset fra det - hvorfor mener i, at han er sponseret af HA? Der står 'Support your local Hells Angels', og så 'Washington'. Der står ikke 'endorsed by' eller noget. Det kan jo været han bare støtter dem!

 

Det er det samme..

 

Jeg satte "endorsed" på fordi han direkte opfordrer sit publikum til at melde sig ind i en kriminel organisation.

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu