Det Passer Sgu!


Renechr

Recommended Posts

Hentede dem hos medlem Kenneth Andersen i fredags, men nåede kun ti minutters spil fredag aften. Hele weekenden har jeg ikke kunnet røre dem, men her i dag har jeg så brugt dem til en øver og hold da kæft!!! Nu forstår jeg virkelig hvad "That Great Gretsch Sound" er. De blender så dejligt med resten af instrumenterne. Lidt mindre "RØVHUL" i dem end i DW, men det er fedt.

Jeg har også fået fingrene i et 22" Traditional light ride, som sammen med de andre Trad. passer perfekt i lyden af resten af sættet.

Jeg er en ret glad mand.

PB163681_web.jpg

Redigeret af Renechr
Link til kommentar
Del på andre sites

:)

 

Ja. Jeg er sgu også blevet overbevist her på det sidste. (Fibes skulle lyde ligesom Gretsch - helt hjernedødt lækkert). De lyder ret "sjovt" alene - men sammen med musikken er de bare for seje.

Link til kommentar
Del på andre sites

Sættet kommer med på job imorgen. Så skal der nok komme en update og måske nogle bedre billeder.

Ja det er også en underlig fornemmelse at købe et trommesæt som sælger er SÅ glade for, men nogen skulle jo træde til :-) . Det er fedt at vide at det er TS´ere der har haft sættet. Det giver en god fornemmelse.

 

Nu skal jeg så i terapi for GAS.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 måneder senere...

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu