Øøøøøh?


kylling

Recommended Posts

Det er kraftedme for åndsvagt! Bare fordi Mek er Emils far, har han ikke haft noget med pladen at gøre rent personligt. Hvad er det for en sørgelig bemærkning at smide ind.

 

"Maskebal er fuld af ungdommens ensporede energi, der kun er underholdende i korte omgange. Hvis det skal være orkester-rap i Danmark, så stopper bussen i øjeblikket kun hos Gypsies."

 

Ærligt talt, så synes jeg det er en dum sammenligning. Fløde er dansksproget hæphåp med masser af energi live, og så er der en tydelig reggae feeling over det meste af det! GYP er engelsksproget hiphop med noget soul over sig. Energien er den samme, men GYP's overdrevne brug af synths gør altså, at jeg ikke synes de kan sammenlignes.

 

Jeg synes det er en ommer. Den er alt for overfladisk skrevet, og lugter i min næse langt væk af 'Hey, jeg har 5 minutter og lyst til at pisse nogen af'. Og det lykkedes til fulde.

 

/Andreas

Link til kommentar
Del på andre sites

Forøvrigt vil jeg gerne lige påpege, at mit første indlæg i denne tråd var skrevet, efter en tur op i det røde felt. Mest af alt fordi Flødeklinikken og Gypsies har været mine favoritbands i gennem et års tid nu, og fordi jeg har rigtig stor respekt for dem og deres tilgang til musikken. Jeg kigger mit indlæg i gennem i morgen, når jeg har sovet.

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst Rasmus Vorm

Jeg tror problemet ligger i at han er normalt(udfra hans andre anmeldelser af sige) skriver anmeldelser af tradtionelt rap, og det er måske ikke lige fløde klinikken der fænger en!

Men nej, hvor føler man sig tom efter at have læst hans anmeldelser.

Link til kommentar
Del på andre sites

Ja, det var sgu da i sandhed en tynd anmeldelse. Det virker jo helt absurd at Gaffa gider lægge sådan noget op.

 

Men for Gaffa handler det jo generelt meget mere om at få så mange nyheder, anmeldelser og små mix-tape interviews osv op som overhovedet muligt. Og så vil det jo før eller siden være vigtigere end kvaliteten af de ting, der rent faktisk kommer op.

 

Hvis jeg var Gaffa, så ville jeg skære ned på al det ligegyldige hø. De behøver ikke ramme bredt. Det er ok hvis de ikke skrev om 50 Cent, Britney og Danser med Drengene.

 

Det er ok, hvis det stopper med at være en konkurrence om at kunne lægge mest muligt ligegyldigt lort op som muligt. For Gaffa, i har vundet den konkurrence for længe siden!

 

Få nu noget kvalitet ind i jeres blad og webside, for pokker!

 

Peace (læs noget pitchfork i stedet, det er en lille smule federe;)

Link til kommentar
Del på andre sites

Sådan genkender man jo desværre GAFFAs forkastelige smagsdommeri. Hold da kæft noget venstrehåndsarbejde. En anmeldelse ved den instans er et lotteri uden lige, og det handler så meget om at ende ved den rigtige anmelder. Føj.

Link til kommentar
Del på andre sites

En fuldkommen inhabil anmeldelse.

Men jeg synes ofte Gaffa har præsteret noget i den dur.

Jeg mener det var rock hard power spray en af anmelderne også dissede på det groveste.

for ikke at tale om diverse pop ikoner.

Men det er jo utroligt at man kan skrive sådan om et band, nedgøre dem, og samtidig rykke en hel by med ind over det. :(

Vedkommende der skrev denne anmeldelse er i mine øjne inkompetent til at være anmelder..

Link til kommentar
Del på andre sites

Ja, det er ikke ligefrem seriøs journalistik, som Christian Grubert leverer i den anmeldelse. Svært at tage ham alvorligt, når han insisterer på at være decideret usaglig. Og det er jo ikke fordi han skal have noget positivt at sige, men han argumenterer overhovedet ikke for at det her skulle være noget "gøgl".

 

Jeg forstår heller ikke, at redaktionen har ladet den smutte igennem. Det er jo knapt nok en anmeldelse.

:oops:

Link til kommentar
Del på andre sites

Rimelig usaglig artikel. Det virker ikke så godt at bruge andre musikere som argument for at et nyt band ikke bliver til noget. Fatter enlig ikke hvordan et så stort blad som Gaffa ansætter anmeldere der er så tydeligt præget af deres egen holdning.

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu