Metrophones Headphones Sk Vs. Vicfirth Headphones?


Casper Aggerholm

Recommended Posts

Hej.

 

Jeg skal have mig nogle Hørrebøffer til at spillede til lyd til.

 

De første jeg havde i tankerne var Vicfirth hørebøffer til 675 kr,. eller noget i den stil, da jeg havde høre fra mange der ejer disse, at de er glade for deres.

 

Jeg kontaktede Nettodrums.dk men de er desværre udsolgt.

 

Jeg har så fået et tilbud på disse: http://www.nettodrums.dk/product.asp?product=2157

 

Vil høre om de er bedre, nu at prisen er højere?

Link til kommentar
Del på andre sites

Har selv Vic Firth's. Lyden er ikke særlig god - og de klemmer om ørerne. Det gør nas efter lidt tid med dem på.

Har ikke prøvet disse Metrophones, så dem kan jeg ikke udtale mig om. Dog vil jeg ikke købe dem, hvis jeg skulle have nye hovedbøffer. Jeg ville derimod købe disse, som jeg kun har hørt godt om. De koster lidt ekstra, men er sikker på, det er det værd.

Link til kommentar
Del på andre sites

Har selv Vic Firth's. Lyden er ikke særlig god - og de klemmer om ørerne. Det gør nas efter lidt tid med dem på.

Har ikke prøvet disse Metrophones, så dem kan jeg ikke udtale mig om. Dog vil jeg ikke købe dem, hvis jeg skulle have nye hovedbøffer. Jeg ville derimod købe disse, som jeg kun har hørt godt om. De koster lidt ekstra, men er sikker på, det er det værd.

 

Plus en her fra!

 

- Peter

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg synes faktisk lyden i mine Vic Firth er rigtig god. Der er masser af bund og mellemtone, og en god portion af de irriterende overtoner på tammerne forsvinder. Men ja, de er lidt ubehagelige at have på længere tid ad gangen, og lydniveauet er lidt lavt, hvis man spiller til f.eks. en iPod.

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg synes faktisk lyden i mine Vic Firth er rigtig god. Der er masser af bund og mellemtone, og en god portion af de irriterende overtoner på tammerne forsvinder. Men ja, de er lidt ubehagelige at have på længere tid ad gangen, og lydniveauet er lidt lavt, hvis man spiller til f.eks. en iPod.

 

Så er det fordi du ikke har prøvet nogle der er suuuuper fede. Der er en verden til forskel ;-)

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 1 month senere...

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu