Gear Guruz


Gunnar Kristiansen

Recommended Posts

Det nye videobaserede gearsite Gear Guruz har sat en 16" crashbækken blindtest op, hvor man kan deltaget, men hjemmesiden byder også på meget andet…


Faktisk har Gear Guruz en del at byde på allerede, trods det at hjemmesiden stadig er i "beta". Siden er opbygget som et "community" hvor man selv kan blive en Gear Guru og uploade videoer.

 

Har du ikke andet at bruge ventetiden op til jul på, så var det måske en idé at tjekket siden ud.

 

Link til 16" crashbækken blindtest.

 

andet_221209_gearguruz.jpg

 

Besøg hjemmesiden via linket herunder.


http://www.gearguruz.com/
Link til kommentar
Del på andre sites

Bækkener på under 22" er for bøsser!

 

Ej, spøg til side. Ser ud til at være en fed side og super fed idé med en blind test.

Jeg kan bedst lide bækken nummer 1, meeen som i mårske har regnet ud er jeg ikke til så små bækkener;).

 

God og forhåbentlig hvid jul alle sammen!

Redigeret af Mathias Jensen
Link til kommentar
Del på andre sites

Stemte nr. 1.

 

2 og 4 var helt udelukkede for mig... Ifølge mine ører lød nr 4 som et Sabian 8b pro jeg har hørt og det lød af h...... til.

2 lød bare skidt... Det lød ikke lige så slemt som 4, men det lød i hvert fald heller ikke godt..! ;-)

 

1 og 3 lød begge godt, men valgte 1 da jeg bare synes det sprang mere igennem... ;)

Link til kommentar
Del på andre sites

Er sgu kommet i tvivl om, om 1 er lit federe end 2 alligevel.. fik lige lyttet me god lyd på.. men 1 og 2 er begge fede på hver deres måde.. efte rmine ører.. det er 3 nu også.. kun 4 er seriøst crap.

 

men hva faen.. jeg køber aldrig bækkener efter mærke alligevel, så jeg er sgu nok ikke målgruppen ;-)

Link til kommentar
Del på andre sites

Har aldrig oplevet noget så irriterende, som at man ikke kan finde den omtalte part 2 nogen steder på sitet. :doo: Men er klart til nummer 3, da det jo handler om 16".. Og det er den lyd jeg vil gå efter, når jeg skal have mig et 16" crash..

 

Men sig mig lige hvad det er for et crash.. For mig lyder det K, HHX agtigt.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 uger senere...
  • 1 month senere...

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu