Signaturlængde


Malte Hvid

Recommended Posts

Sad lige og læste lidt tråde og kom til at tænke på om i ikke vil være søde at begrænse jeres signaturer? På min 15,4" bærbare er der flere signaturer som fylder hele skærmen (altså hvor der KUN er signatur på skærmen), og det er sgu lidt langt. Trådene bliver sgu lange, og for dem med langsomt internet (nogen må der vel stadig være?) er det irriterende, da det øger loadetiden.

 

Det er fint at skrive lidt om sit grej, men altså en signatur på 741 tegn og 52 linjer er måske liiiiiige i overkanten.

 

Det er ikke et surt opstød, men bare en lille opfordring. Jeg vil gerne høre om alt jeres grej, men please ikke en kilometerlang saga om det.

Link til kommentar
Del på andre sites

Synes selv, jeg har fundet en god løsning. Skriv alt jeres grej i jeres profil, og så kan i lave en lille henvisning til det i jeres signatur. Er også frygtelig træt af lange, lange signaturer.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 uger senere...

Jeg vil da sige at jeg kan skrive mig meget enig med denne opfordring.

 

Jeg har ikke været SÅ meget generet men ideen med at skrive om ens gear på ens profil og så lave en lille henvisning i signaturen lyder bestemt, som et godt alternativ :huh:

 

Det er jo ikke i hver vores svar der fyldes op med lange ekstra tekster, men derimod skal der være plads til de svar og debatter som høre sig til på et forum.

 

Mit svar er heller ikke ment som et surt opstød men ja en flink opfordring

Link til kommentar
Del på andre sites

Slå det fra.

Det er løsningen.

 

Det er da en dårlig løsning! Ofte står folks tlf. numre i deres profil, folk har noget til salg, der er et fedt citat osv. Jeg kan godt lide at læse folks signaturer, så det mener jeg ikke er løsningen.

 

Kan man ikke blot indføre en grænse, med f.eks. 200 tegn? Gunnar?

Link til kommentar
Del på andre sites

De står jo også i folks profiler. Hvis i gerne vil læse dem kan i bare gå derind.

 

Så mister man bare muligheden for lige at falde over et godt tilbud engang i mellem. 'Så kig i salgsforummet?' kan du sige, men det er mere de spontane ting jeg er faldet over her, bl.a iPods eller som sagt, et spontankøb i form af en ny lilletromme.

 

Jeg gider ikke slå det fra - jeg vil bare bede folk gøre dem kortere. Så kan man jo gøre det hvis man vil.

Link til kommentar
Del på andre sites

Ja, det bliver tit lidt voldsomt med de signaturer dér...

 

--------------------

Drikker bajere crew

Forkort så den signatur crew

 

GEAR:

 

Ludwig 70'er:

13x9

16x16

24x16

 

Paiste 2002:

15" sound edge

18" medium crash

22" ride

 

Meinl koklokke

 

Pearl og Yamaha hardware.

 

+ det jeg nu lige har glemt...

 

LINK TIL EN SJOV KAT

 

Du kan kontakte mig på svend [fjern dette] arne [indsæt selv punktum] 74 [snabel a her] jubii [dot] dk

 

Fedt nok! :tu:

Link til kommentar
Del på andre sites

Ja, det bliver tit lidt voldsomt med de signaturer dér...

 

--------------------

Drikker bajere crew

Forkort så den signatur crew

 

GEAR:

 

Ludwig 70'er:

13x9

16x16

24x16

 

Paiste 2002:

15" sound edge

18" medium crash

22" ride

 

Meinl koklokke

 

Pearl og Yamaha hardware.

 

+ det jeg nu lige har glemt...

 

LINK TIL EN SJOV KAT

 

Du kan kontakte mig på svend [fjern dette] arne [indsæt selv punktum] 74 [snabel a her] jubii [dot] dk

 

Fedt nok! :P

 

 

HAHAHAHAHA Så tror jeg at alle forstod det. ;-)

 

Respekt for god humor. :tu:

Link til kommentar
Del på andre sites

Ja, det bliver tit lidt voldsomt med de signaturer dér...

 

--------------------

Drikker bajere crew

Forkort så den signatur crew

 

GEAR:

 

Ludwig 70'er:

13x9

16x16

24x16

 

Paiste 2002:

15" sound edge

18" medium crash

22" ride

 

Meinl koklokke

 

Pearl og Yamaha hardware.

 

+ det jeg nu lige har glemt...

 

LINK TIL EN SJOV KAT

 

Du kan kontakte mig på svend [fjern dette] arne [indsæt selv punktum] 74 [snabel a her] jubii [dot] dk

 

Fedt nok! :P

:tu:;-):P

Link til kommentar
Del på andre sites

Så mister man bare muligheden for lige at falde over et godt tilbud engang i mellem. 'Så kig i salgsforummet?' kan du sige, men det er mere de spontane ting jeg er faldet over her, bl.a iPods eller som sagt, et spontankøb i form af en ny lilletromme.

 

Jeg gider ikke slå det fra - jeg vil bare bede folk gøre dem kortere. Så kan man jo gøre det hvis man vil.

 

Ja, men du skal jo bare gøre lige hvad du har lyst til. Det jeg mener er bare at du i sidste ende vil ende med at skulle scrolle igennem lange sigs, ligemeget hvad.

Link til kommentar
Del på andre sites

Hvad med at sige at den maksimalt må være f.eks. 50 pixel lang?

 

Hvor mange tegn man så fyrer i den må være op til folk selv.

 

Wuhuu!!

Peter

Redigeret af Gæst
Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 år senere...

Hep!

 

Jeg synes, det var tid til at bringe denne tråd op igen. Jeg er ved at blive en lille smule vanvittig af at scrolle igennem folks 30 linjer lange signaturer med nøje beskrivelser af gear og salgsbetingelser og what have you. Er folk ikke søde at skrive alt det i jeres profiler i stedet for i signaturen? Det fylder simpelt hen for meget på en skærm og gør det til en træls oplevelse at følge med i en tråd.

 

Bedste hilsner

Mikkel

Link til kommentar
Del på andre sites

Hep!

 

Jeg synes, det var tid til at bringe denne tråd op igen. Jeg er ved at blive en lille smule vanvittig af at scrolle igennem folks 30 linjer lange signaturer med nøje beskrivelser af gear og salgsbetingelser og what have you. Er folk ikke søde at skrive alt det i jeres profiler i stedet for i signaturen? Det fylder simpelt hen for meget på en skærm og gør det til en træls oplevelse at følge med i en tråd.

 

Bedste hilsner

Mikkel

 

Jo da. Men jeg synes ikke profilsiderne er særligt velegnede til dette. Og mht. salgsbetingelser, så tror jeg ikke på, at ret mange lige klikker ind på profilen for at se dem. Men jeg kan godt se, at de er i vejen i alle mulige andre tråde.

 

Jeg prøver at finde en løsning.

 

Venlig hilsen fra ham med den lange signatur.

 

Mvh

Erik

Link til kommentar
Del på andre sites

Hep!

 

Jeg synes, det var tid til at bringe denne tråd op igen. Jeg er ved at blive en lille smule vanvittig af at scrolle igennem folks 30 linjer lange signaturer med nøje beskrivelser af gear og salgsbetingelser og what have you. Er folk ikke søde at skrive alt det i jeres profiler i stedet for i signaturen? Det fylder simpelt hen for meget på en skærm og gør det til en træls oplevelse at følge med i en tråd.

 

Bedste hilsner

Mikkel

 

Tak!

 

Vidste ikke at denne tråd var lavet!!!

Kan kun være enig!

Link til kommentar
Del på andre sites

@Erik Frey:

Du kunne jo også indsætte dine handelsbetingelser i dine salgsannoncer. De er eksempelvis ikke så relevante i denne tråd... ;-)

...bare en tanke.

 

Jo da. Men jeg synes ikke profilsiderne er særligt velegnede til dette. Og mht. salgsbetingelser, så tror jeg ikke på, at ret mange lige klikker ind på profilen for at se dem. Men jeg kan godt se, at de er i vejen i alle mulige andre tråde.

 

Jeg prøver at finde en løsning.

 

Venlig hilsen fra ham med den lange signatur.

 

Mvh

Erik

  • Upvote 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu