Den Bedste Trommeslager Nogensinde Afstemning


slageren

Recommended Posts

Hejsa og velkommen til.

 

Du vil hurtigt finde ud af at det ikke lige er det letteste i hele verden at afgøre. Faktisk umuligt. Det er ret kendetegnende at nye brugere opretter en tråd med lige netop det her emne, og det er der som sådan ikke noget galt i. Du vil dog fremover kunne bruge søgefunktionen på siden og finde ud af at emnet er oprette rigtig mange gange, og falder til jorden hver eneste gang...

 

 

Peace!

  • Upvote 1
Link til kommentar
Del på andre sites

MIG !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Helt enig...! Du spiller røvfedt!! :)

 

Tror jeg da, men har jo egentlig ikke hørt dig spille...! :lol:

 

Men hvis jeg skal komme med et bud til Verdens bedste slager er det jo klart The Man i min signatur Jeff Porcaro!!! :lol:

Link til kommentar
Del på andre sites

Lars Ulrich!? Du burde jo skydes og....

Nej spøg til side, vil ikke være dén fyr :)

 

Synes helt klart Danny fra Tool er blandt topperne..

Word! Danny Carey er klart også mine favoritter:)

Men jeg vil dog sige at Bonham er for trommespillet, hvad Hendrix var for guitarspillet.

Ringo Star & Lars Ullrich??

Youve got to be kidding me!!!!!

Det er kun et spørgsmål om smag, den bedømmelse så.. Så dygtige teknikere er de slet ikke, og banebrydende.. Naaah.. Måske kommercielt.. Meeenn

Det er hvert fald min mening

Link til kommentar
Del på andre sites

Ringo Star & Lars Ullrich??

Youve got to be kidding me!!!!!

Det er kun et spørgsmål om smag, den bedømmelse så.. Så dygtige teknikere er de slet ikke, og banebrydende.. Naaah.. Måske kommercielt.. Meeenn

Det er hvert fald min mening

 

Jeg mener bestemt at Ringo Starr var banebrydende! Ikke kun kommercielt, men også rent spillemæssigt!

Redigeret af drummer'90
Link til kommentar
Del på andre sites

Det kan kun blive et subjektivt svar, man kan ikke måle hvem der er bedst i musik, men jeg har en klar favorit og det er en mand, der spiller pop/rock så det swinger røvfedt, skæve taktarter og fusion som "nobody´s business" og så klarer han også lige at smadre sig i gennem en heavy-plade (var det Megadeth?). Derudover er der et rygte om, at han har det "slogan" når han laver studiesessions, der hedder at "Hvis jeg ikke nailer den fra bladet første gang, får I det gratis!"

 

Manden er Vinnie Colaiuta og han er SÅ fed.

 

På en "æresførsteplads" hos mig ligger dog Jeff Porcaro.

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu