Hvordan Spiller Du


don rasmussen

Recommended Posts

  • Svar 58
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Fedt cover af en super fed sang! Smukt spillet! Og tak fordi du har brugt mics! Der er simpelt hen for mange covers på youtube med kameramikrofon.. Lyder forfærdeligt!

 

Jeg siger mange tak for respons! :) Og ja, jeg havde lige fået mics på det tidspunkt, så kunne lige så godt gøre noget ud af det. Dog micede jeg mig ikke helt op. Jeg brugte kun 5 mics:

 

1 x BD

 

2 x Snare (Top og bund)

 

1 x Hi-hat

 

1 x Overhead

 

Men tak for det.

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg lavede faktisk en video igår, jeg skulle nemlig prøve at se hvad det dersens smarte windows movie maker kan og det virker rigtigt fint kan jeg sige.

 

Her er hvad der kom ud af det, det er bare en solo har ikke en video hvor jeg spiller til musik.

 

enjoy!

 

http://www.youtube.com/watch?v=pU8rbbsdHk0

 

 

Kan næsten føle hvor godt det trommesæt må lyde!!!! Hvis du har noget bedre lyd så skal du endelig ikke holde det tilbage!!

Link til kommentar
Del på andre sites

kom lige i tanke om at vi da også er blevet optaget engang.. Hmm.. Ikke den bedste kvalitet, og jobbet var cirka 3 uger efter jeg kom med i orkesteret, så har en tendens til at være lidt sloppy..

 

Vi burde også snart få smidt noget bedre lyd ud på siden.. ER ved at investere i en harddisk optager, så skal nok komme med noget op mod sommer..

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 uger senere...
Dig kan jeg ikke lide >:( for det er precis den slags trommespil der gør pigerne vilde, folk måbende og mig pisse jealu!

 

Kan bare ikke det pis med lilletrommen!

 

Yup :)

 

Hvis du lytter til Jeff Porcaro's trommespil bla i Rosanna og lytter til nummeret uafbrudt til det

hænger dig langt ud af halsen skal du såmend nok lære den lille shuffletryllekunst :wacko:

Sådan fik jeg den i hvert i faldt ind på tavlen.

Link til kommentar
Del på andre sites

Yup :)

 

Hvis du lytter til Jeff Porcaro's trommespil bla i Rosanna og lytter til nummeret uafbrudt til det

hænger dig langt ud af halsen skal du såmend nok lære den lille shuffletryllekunst :wacko:

Sådan fik jeg den i hvert i faldt ind på tavlen.

 

Jeg tvivler på det, mærk mine ord, jeg er en af de dårligste slagere inde på den her side :S

 

Enhver idioet der har spillet trommer på en efterskole i 1 ½ år giver mig baghjul på alle punkter!

Faktisk så meget jeg nogle gange jeg overvejer om jeg gider spille :(

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg tvivler på det, mærk mine ord, jeg er en af de dårligste slagere inde på den her side :S

 

Enhver idioet der har spillet trommer på en efterskole i 1 ½ år giver mig baghjul på alle punkter!

Faktisk så meget jeg nogle gange jeg overvejer om jeg gider spille :(

 

Hmm, øvelse gør mester min ven, og hvis du har gnisten skal det nok lykkedes :wacko:

øve øve øve osv.

 

Og husk, en skorsten bygger man som bekendt ikke oppefra,

så lad være med at tage munden for fuld, men byg langsom op.

Nå ikke mere moralprædken her fra, held og lykke med tromme spillet :)

Link til kommentar
Del på andre sites

Synes Leo owner tråden

 

Punkmæssigt, yeah. Men hvorfor skal det gøres til en konkurrence? Der var også en (var det HenrikRathje?) der absolut skulle gøre den der tråd, omhandlede unge danske talenter til en konkurrence. Hvorfor behøver musik være en konkurrence?

 

Det er forøvrigt ikke ment som et decideret provokerende indlæg, mere bare et oplæg til en debat.

Link til kommentar
Del på andre sites

jeg hved ikke hvordan man ligger en video ind men det her er noget man kan søge under på youtube så finder man man mig

 

emil trommer

 

og så er det den første video den med en dreng ved rødt trommesæt med glimmer striber

 

undskyld lyden det er en lidt dårlig video

 

jeg er altså kun 14 år :)

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg tvivler på det, mærk mine ord, jeg er en af de dårligste slagere inde på den her side :S

 

Enhver idioet der har spillet trommer på en efterskole i 1 ½ år giver mig baghjul på alle punkter!

Faktisk så meget jeg nogle gange jeg overvejer om jeg gider spille :hmm:

 

Lad være med at tænke for negativt om dig selv. Prøv at finde det, du er specielt god til. Jeg har spillet siden 93 og burde være teknisk meget bedre, end jeg er. Men det bliver jeg aldrig. Til gengæld ved jeg, at jeg har et virkelig godt groove og at jeg spiller med attitude - der bankes igennem og laves krigsansigt!

 

Jeg kan ikke spille vildt hurtigt, er elendig til paradidler og andet fra dén skuffe - men jeg har min egen stil. Fandeme. Verden har mindst lige så meget brug for Ringo Starr, Phil Selway og Lars Ulrich som den har for Mike Portnoy og Dave Weckl.

 

/Peter

 

PS: og så hader jeg Rosanna af Toto.

Link til kommentar
Del på andre sites

Fedt! Det kan jeg faktisk godt lide! Og dit sæt ser godt ud... hvad er det for et?

 

Det eneste jeg har, lige umiddelbart, er en musikvideo med mit band og jeg.... selvom jeg ligner en alf...

http://www.facebook.com/pages/Minutes-of-D...v=1254240112630

Tak, man! :hmm:

 

Ja, gid det var mit sæt. Det er et Tama Starclassic af en art. Jeg lånte det af Silence of September, som også spillede den aften. Fantastisk sæt! Det fedeste jeg har spillet på. Det var dog min egen snare, bækkener og pedaler. Lilletrommen er bare en Tama Superstar Custom 14x5½.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 uger senere...

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu