Hvad Synes I Om Denne Finish


kristian riege

Recommended Posts

Jeg bryder mig faktisk ikke om den. Det er som om der er blevet forsøgt at lave en stilren og moderne finish, men jeg synes overhovedet ikke den holder. ved ikke hvad det er... for lidt kontrast til min smag måske...

 

Hvis nu al hardweren på trommerne havde været af guld/messing, hvade det hjulpet ?

Link til kommentar
Del på andre sites

Heller ikke min kop te.

 

Men det er jo en smagssag. Hvis du kan lide den, og gerne vil have den, så er det jo bare at få fingere i et sæt med det finish!

 

Personligt kan jeg bedst lide at man kan se træets åre.

 

- Peter

Link til kommentar
Del på andre sites

Heller ikke min kop te.

 

Men det er jo en smagssag. Hvis du kan lide den, og gerne vil have den, så er det jo bare at få fingere i et sæt med det finish!

 

Personligt kan jeg bedst lide at man kan se træets åre.

 

- Peter

Hey Peter

 

Kan man det på dit røde DW Collectors, og har du ikke noget lyd fra lydlab på det? :)

 

- og har du købt et ekstra sæt, for det du fik for dit andet DW(tænker lidt jeg burde have købt det, men ja.. sådan er det).

 

Sorry for offtopic.. :)

Link til kommentar
Del på andre sites

Ja det er også lige nummeret for stort til mig. En stortromme for meget og lidt for mange bækkner til mig.

 

Først vil jeg nu også mene at de fedeste sæt er dem hvor man kan se årene, eller der er en anden form for naturlig finish.

 

For det andet hvordan kan en 16 årig så nogensinde spare 30.000 sammen til et trommesæt der ikke er større end det her? For det er nemlig bare et "normalt stort" sæt

 

  • Bassdrum 22 Zoll x 20 Zoll BUB2220Z(M) (ohne Tom Halte Rosette)
  • Tom Tom 10 Zoll x 8 Zoll BUT1008
  • Tom Tom 12 Zoll x 9 Zoll BUT1209
  • Floortom 14 Zoll x 12 Zoll BUF1412
  • Floortom 16 Zoll x 14 Zoll BUF1614

hvor der ikke følger noget hardware eller bækkener med.

 

Men jeg har måske misforstået noget ? :)

 

EDIT:

Det er mindre end det sæt du har nu :)

Redigeret af Meyham
Link til kommentar
Del på andre sites

  • 3 uger senere...

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu