Genre


don rasmussen

Recommended Posts

Jeg er rigtig glad for syre/støj/pop/rock/shoegaze ting, som Broken Social Scene, The Jesus and Mary Chain, Black Rebel Motorcycle Club, The Doors, Sonic Youth osv. Men jeg hører sgu det meste inden for pop(så længe det ikke er det lort de spiller på The Voice) og rock, lige fra The whitest Boy Alive til Queens of the Stone Age.

 

Derudover har jeg inden for det sidste år, også fået smag for jazz som jeg er i fuld gang med at udforske. Her er jeg specialt blevet glad for Joshua Redman og John Coltrane.

 

Og så hader jeg funk!!!

Link til kommentar
Del på andre sites

hej

 

det kunne være sjovt at vide hvilken genre folk bedst kan lide at spille eller bare lytte til bare fyr løs

 

jeg har mange

 

jazz

 

rock

 

blues

 

big band

 

og det er bare nogle af de mange :)

 

Der findes kun 2 musikgenrer! God musik og dårlig musik. Personligt hører jeg mest det første ;)

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg hører primært metal. Jeg hører mest gammel thrash, gammel død og alt slags progressive. Jeg kan skam også godt lide black og power, men det eneste black metal "band" jeg kan lide er Burzum - og i power er det stortset kun Blind Guardian, men jeg er nu åben for alt.

 

Ellers noget The Prodigy og Gorillaz er også pisse fedt at lytte til.

 

Mit main band er metal, men spiller også i noget bigband og noget cover, hvor vi spiller bl.a. Stevie Wonder osv.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 måneder senere...
  • 2 måneder senere...
  • 1 month senere...

Der findes kun 2 musikgenrer! God musik og dårlig musik. Personligt hører jeg mest det første ;)

Se, jeg fanger mig selv i nogen gange at holde mere af rigtig dårligt musik, fx.:

 

Mit yndlings dårlige musik lige for tiden er rapperen Ando. Jeg kan anbefale numrene "Det er mine homies" og "Jeg kan se det"

http://www.bandbase.dk/Ando/

 

Enjoy!

Link til kommentar
Del på andre sites

Hmm, det er nok mest metal og og så op efter..

Jeg elsker dødsmetal, men hård rock er også lige mig...

Men alt det bløde så som alm. rock og derunder er ikke mig da. Generelt bare jazz, det kan smadre min dag..Og nu er det sådan at jeg går på musikefterskole hvor 80% er jazzzz.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 4 uger senere...

Hmm, det er nok mest metal og og så op efter..

Jeg elsker dødsmetal, men hård rock er også lige mig...

Men alt det bløde så som alm. rock og derunder er ikke mig da. Generelt bare jazz, det kan smadre min dag..Og nu er det sådan at jeg går på musikefterskole hvor 80% er jazzzz.

 

 

Det passer SÅ godt til mig... hihi lige hvad kan lide

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu