Skind Til Stort Rock Sæt


Tyroll

Recommended Posts

God ide, måske kunne du også sætte det som slagskind på din 18" gulvtam.

det har jeg faktisk lidt overvejet.....!

 

Fisk: tak for et dejligt alternativt bud (i forhold til de andre).

 

Det er fedt at i gider at hjælpe alle sammen. jeg skal nok skrive når jeg har bestemnt mig!

Link til kommentar
Del på andre sites

mit bud ville være.

toms: coated emperor som slagskind, clear ambassador som bund.

bd: powerstroke 3 coated som batter, fiberskind som front.

snare??? prøv dig frem, kommer meget an på hvilken lyd du vil have...

 

håber det kunne hjælpe :)

Der er noget jeg ikke helt forstår.. når man skal købe et front-skind til sin B.D, skal man så bare købe et slagskind ? :D

Kunne nemlig godt tænke mig et fiber-skind til fronten.. Skal jeg så bare købe et slagskind og sætte på eller ???? :unsure:

Link til kommentar
Del på andre sites

Der er noget jeg ikke helt forstår.. når man skal købe et front-skind til sin B.D, skal man så bare købe et slagskind ? ;-)

Kunne nemlig godt tænke mig et fiber-skind til fronten.. Skal jeg så bare købe et slagskind og sætte på eller ???? :unsure:

øhhh, hvad? Hvis du vil prøve fiberskin, så skal du købe et fiberskin :) Fiberskin er et frontskin :)

Link til kommentar
Del på andre sites

Ikke nødvendigvis :D

Næh - det' nemlig rigtigt :D

I princippet er der jo ikke nogen skind der er front- eller slag-/top- eller bundskind. Folk bruger ambassador i bunden, på toppen eller på stortromme, ligesom PS3 er et glimrende frontskind på BD. Ingen regler der... Fiberskin er et fint slagskind, men gør sig (efter min ydmyge mening) bedst som frontskind.

 

:D

Link til kommentar
Del på andre sites

Næh - det' nemlig rigtigt :)

I princippet er der jo ikke nogen skind der er front- eller slag-/top- eller bundskind. Folk bruger ambassador i bunden, på toppen eller på stortromme, ligesom PS3 er et glimrende frontskind på BD. Ingen regler der... Fiberskin er et fint slagskind, men gør sig (efter min ydmyge mening) bedst som frontskind.

 

:tu:

Det var jeg sku ikke klar over, har godt nok aldrig set det som slagskind, men så lærte jeg da også noget i dag, meeeen vil nu sige at der er skind der ikke egner sig som slagskind.....div. seidingskind fx, og bd. skind der er født med hul(ler) i, fx Evans', er nok heller ikke en god idé at bruge som slagskind.

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu