Nomineret Til årets Mix På Mixtoverdener.dk!


Valdemar Kristensen

Recommended Posts

Hey drum buddies! :)

 

Jeg fik lige lyst til at dele min glæde med jer:

Jeg har i længere tid deltaget i et projekt der hedder mixtoverdener(.dk) .

Et projekt der går ud på at mixe klassiske kunstneres værker med eget (nyt) materiale.

Jeg har siden vinteren sidste år brugt samples fra bl.a. Prokofiev, Ravel og Stravinsky og fået en del ud af det, især på komponist-planet - jeg har virkelig fået øjnene op for hvad nogle strygere kan gøre ved et stykke musik!!

 

Jeg vil anbefale andre herinde, der laver musik, at prøve kræfter med de klassiske kunstnere!

 

Senest er et af mine mix - et remix af Prokofiev's 'Romeo og Julie', som jeg har døbt 'Artiskokhjerte', blevet nomineret til årets mix!!

 

Mit mix - og de to andre nominerede kan høres på mixtoverdener.dk, hvor der også kan stemmes.

Man kan stemme én gang om dagen og afstemningen slutter d. 1. Marts.

 

Håber der er nogen der kan lide, hvad de hører!

 

 

 

Varme i vinterkulden!

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg er da solidarisk, så du har min stemme.. Strygeren og harpen lyder faktisk godt nok. Men jeg synes måske du er sluppet lige lovligt nemt fra det på det rytmiske plan.

Men fedt alt i alt, gode samples.

Link til kommentar
Del på andre sites

Tusind tak for det! :)

Jeg er glad for (nogen af jer) kan lide det - og at i andre har givet det en chance!

 

Jeg forstår godt, hvis folk ikke forstår det. :)

 

Jeg er da solidarisk, så du har min stemme.. Strygeren og harpen lyder faktisk godt nok. Men jeg synes måske du er sluppet lige lovligt nemt fra det på det rytmiske plan.

Men fedt alt i alt, gode samples.

 

Her mener du ikke "Artiskokhjerte", vel? Hvis du mener "G. Mahler Lives Again" er jeg enig i at det er nogle lidt halvstenede trommer :P

Tak for kritikken!

Link til kommentar
Del på andre sites

Her mener du ikke "Artiskokhjerte", vel? Hvis du mener "G. Mahler Lives Again" er jeg enig i at det er nogle lidt halvstenede trommer :)

Tak for kritikken!

Jeg mente faktisk Artiskokhjerte.

Det kan godt være det bare er mig, men det jeg finder intressant ved det nummer er udelukkende de velvalgte harmonier. Jeg synes trommerne er ret monotome hele nummeret igennem, sad sådan og ventede på at der kom noget nyt hele nummeret igennem.

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg mente faktisk Artiskokhjerte.

Det kan godt være det bare er mig, men det jeg finder intressant ved det nummer er udelukkende de velvalgte harmonier. Jeg synes trommerne er ret monotome hele nummeret igennem, sad sådan og ventede på at der kom noget nyt hele nummeret igennem.

 

Jeg er meget enig med dig... forstår ikke hvorfor trommerne skal slæbe sådan... håber dælme det er meningen :)

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg mente faktisk Artiskokhjerte.

Det kan godt være det bare er mig, men det jeg finder intressant ved det nummer er udelukkende de velvalgte harmonier. Jeg synes trommerne er ret monotome hele nummeret igennem, sad sådan og ventede på at der kom noget nyt hele nummeret igennem.

 

 

Okay, cool nok - troede du mente en anden på grund af harpen :tu:

 

I har ret i det ikke er verdens fedeste trommer, men jeg synes selv de klæder det samlede billede :tu:

 

Jo, det er meningen det slæber.

 

-Mikas, det gør du bare :)

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg er meget enig med dig... forstår ikke hvorfor trommerne skal slæbe sådan... håber dælme det er meningen :tu:

 

Der må jeg erklære mig MEGET uenig. Jeg synes at det giver nummeret en helt anden feeling, når trommerne er som de er. Jeg kan slet ikke stå for det. Det minder mig på en eller anden måde lidt om Mikael Simpson med Virus. Ved ikke helt hvorfor :tu:

 

Hvilket i øvrigt er et helt fantastisk nummer! Altså Virus :)

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg er virkelig glad for din støtte! :-)

 

Jeg synes selv det er fedt med nogle anderledes -og ikke nødvendigvis 100% stramme trommer

en gang i mellem - jeg synes vi trommeslagere har en tilbøjelighed til, i høj grad, at køre rundt i meget af det same!

 

 

en gang i mellem

Der må jeg erklære mig MEGET uenig. Jeg synes at det giver nummeret en helt anden feeling, når trommerne er som de er. Jeg kan slet ikke stå for det. Det minder mig på en eller anden måde lidt om Mikael Simpson med Virus. Ved ikke helt hvorfor :P

 

Hvilket i øvrigt er et helt fantastisk nummer! Altså Virus :)

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu