Ts Ser Underlig Ud I Chrome?


Mr. Moth

Recommended Posts

Jeg bruger Chrome som browser da jeg syntes den er klart bedre end Explorer.

For et par dage siden begynder TS at opfører sig underligt. Linkene foroven fungerer ikke. Istedet kommer der en masse linier med et ord i hvert. Så ca 200 linier nede kommer siden til syne.

 

Er der også andre bruger der benytter Chrome der oplever dette?

 

PS. TS fungerer fint i Explorer.

Redigeret af Hr. Moth
Link til kommentar
Del på andre sites

Mit problem opstod også først i går eftermiddags. Indtil da havde jeg ingen problemer med Chrome. Sært.

 

Yep.. Det var også det er skete for mig.

 

Tænker at der måske ved opdateringen af ny reklamer eller andet på TS er opstådet en fejl. Måske har man glemt at lukke noget i kodningen. Det er lidt forskel på hvordan de forskellige browser læser html koder, så det påvirker måske ikke Explorer, safari eller firefox.

Måske er der nogle af jer der er kodnings "nørder" og kan ser kildekoden efter i sømmene?

Ellers er der jo eksperten.dk. De plejer at kunne den slags ting.

 

Er der nogle der ved hvem på forummet der er admin? Ellers vil jeg bare smider en mail under kontakt.

 

Det ville være godt hvis der blev rettet. Jeg har prøvet mange andre browser, men er faldet for Chrome, så det ville være noget møg at skulle åbne TS i andre browser.

 

PS jeg har ikke oplevet denne "sygdom" på andre sider.

Link til kommentar
Del på andre sites

jeg bruger også Chrome, og det samme sker for mig.. Og jep, det er først sket i dag.. Tænkte bare det kun var mig, da jeg ikke rigtigt så andre herinde med problemet (havde åbenbart overset denne her tråd).. At det så kun sker i Chrome forklarer jo en del.. Underligt.. TS er ikke blevet updatet eller noget? For jep, mon ikke menuerne er i Javascript, og det så får Chrome til at fejlfortolke svineriet :-). Træls, håber på et eller andet fix inden længe!

Link til kommentar
Del på andre sites

Så har jeg prøvet at geninstallerer java, men det hjælper ikke... SUK. :)

 

Java skriver at de officielt ikke understøtter Chrome browseren. :-)

 

Har installeret Firefox og prøver at lære det at kende. Nægter simpelthen at bruge Explorer og Safari brød jeg mig ikke om.

 

Det kan måske være at Firefox bliver min favorit.

Link til kommentar
Del på andre sites

Så har jeg prøvet at geninstallerer java, men det hjælper ikke... SUK. :lol:

 

Java skriver at de officielt ikke understøtter Chrome browseren. :tu:

 

Har installeret Firefox og prøver at lære det at kende. Nægter simpelthen at bruge Explorer og Safari brød jeg mig ikke om.

 

Det kan måske være at Firefox bliver min favorit.

 

Opdatering af Java ville aldrig hjælpe, da Javascript og Java overhovedet ingen forbindelse har - udover navnet :lol:!

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu