Hvor Er Purecussion Og Deres Rims Blevet Af?


Nicolaj Fage-Lorenzen

Recommended Posts

Har søgt højt og lavt efter de gode gamle Rims fra PureCussion. Firmaet er som sunket i jorden. Kan nogen hjælpe med dette mysterium?

 

Og hvis der er nogen der ligger inde med 8,10,12,13 tommer versioner må de gerne sige til....

 

 

Hil

 

Forstår ikke du ikke bare vælger ny-designet fra Gary Gauger som der henvises til foroven - de virker bedre end de "gamle".

 

Har i øvrigt en 16" RIM (GAUGER) med ben, hvis interesseret. Jeg kan godt se hvad du søger, men tænkte du måske også havde en gulvtom

Redigeret af Anders Baarts
Link til kommentar
Del på andre sites

...cool ... især afsnittet hvor han advarer om at visse RIMS "kopiprodukter" kan trække trommen skæv !!! ... avv for den da ... det skal jeg da liiige tjekke inden jeg monterer min 8" 6 huls Rims ... :doo:

 

haha.. yeah right...så skal den godt nok være skæv.. mn..øhh.. nå nej.. for så ville man jo ikke kunne montere den RIMS, hvis den var så skæv at den trak den skæv..hmm

 

jaja... Gauger er nok klogere end mig :-)

Link til kommentar
Del på andre sites

haha.. yeah right...så skal den godt nok være skæv.. mn..øhh.. nå nej.. for så ville man jo ikke kunne montere den RIMS, hvis den var så skæv at den trak den skæv..hmm

 

jaja... Gauger er nok klogere end mig :-)

 

... i shit you snot ... som vi siger på fransk - var liige ude og tjekke 8"éren med 6 huller ... jo jo .. det ganske vist , når man holder den over reifen så passer de to yderste huller ikke .. rimsén har større diameter ... = konstant træk + ekstra når trommen´s vægt hænger + ekstra når man slår påén + vind og vejr og fugt + gennem tid på en tynd keddel = skæv / oval ...

MEN bare man har det in mente når man monterer, -at den bare skal passe 100 .. så er det ingen problem ... :hmm:

Link til kommentar
Del på andre sites

... i shit you snot ... som vi siger på fransk - var liige ude og tjekke 8"éren med 6 huller ... jo jo .. det ganske vist , når man holder den over reifen så passer de to yderste huller ikke .. rimsén har større diameter ... = konstant træk + ekstra når trommen´s vægt hænger + ekstra når man slår påén + vind og vejr og fugt + gennem tid på en tynd keddel = skæv / oval ...

MEN bare man har det in mente når man monterer, -at den bare skal passe 100 .. så er det ingen problem ... :hmm:

 

det ses også ved purecussion.. og andre... du tager bare RIMS i mellem hænderne, og så trykker du ender lidt mod hinanden.. og vupti.. så passer de :-)

Link til kommentar
Del på andre sites

det ses også ved purecussion.. og andre... du tager bare RIMS i mellem hænderne, og så trykker du ender lidt mod hinanden.. og vupti.. så passer de :-)

 

... "roger" ... jeg spæner lige ud og slukker for skærebrændersættet igen .. så ... :hmm:

 

- orrrhh vaad maand .. OT for alle pengene ...

 

PS: jeg har også prøvet at montere RIMS på hovedet .. altså på den nederste reif, så de tre tammer kan komme tættere på hinanden ... det kan man godt ... :)

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu