Jack Johnson På Roskilde Festival


woods

Recommended Posts

Det kommer næppe bag på så mange... Jack Johnson kommer på Roskilde i til sommer!

 

Er jeg den eneste der er glad for, at Jack Johnson besøger Danmark for første gang - i hvert fald i meget lang tid?!

 

Adam Topol er personligt en af de fedeste trommeslagere i verden. Jeg får tit at vide, at jeg har nøjagtigt samme stil som ham, selvom jeg selvfølgelig på ingen måde er på samme niveau :hmm:

 

Elsker hans grooves.

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg synes personligt selv at Jack Johnson og James Blunt er nogle af de mest kedelige popkunstnere i det seneste årti, og jeg er endda en dedikeret popdreng, Men fedt for jer der har savnet at opleve ham live endelig har muligheden! :wacko:

 

Men han burde da lige bytte Roskilde ud med Skanderborg, tror nu nok han passer bedre ind der!

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg synes personligt selv at Jack Johnson og James Blunt er nogle af de mest kedelige popkunstnere i det seneste årti, og jeg er endda en dedikeret popdreng, Men fedt for jer der har savnet at opleve ham live endelig har muligheden! :wacko:

 

Men han burde da lige bytte Roskilde ud med Skanderborg, tror nu nok han passer bedre ind der!

 

Klemme dog!

 

Du må da ikke sammenligne James Blunt og Jack Johnson!

 

James Blunt kan ingen ting hvorimod Jack Johnson er den eneste der kan elske blidt, spille guitar, synge, surfe kæmpebølger og slå hajer ihjel på samme tid. Det må man da have respekt for - popdreng eller ej.

 

Jeg synes Jack er for sej og jeg glæder mig som en mis af tranebær til at se ham og Adam vælte orange. Fy for satan hvor skal jeg bare tage mange damer på brysterne til den koncert!

 

WUHU!!!!

 

Peace!

Peter

Link til kommentar
Del på andre sites

Men han burde da lige bytte Roskilde ud med Skanderborg, tror nu nok han passer bedre ind der!

 

På ingen måder!?

Jack Johnson forbindes i mit hoved med en gut der kan spille guitar og samtidig kende sin begrænsning, (modsat f.eks John Mayer), selvom de to ikke rigtig bør sammenlignes.

Hans stemme er for mig genial til den musik han skriver, og bærer præg af et liv med Surfing, Chill, nøgne kællinger og masser af joints!

Det passer for mig bedre ind i en roskilde sammenhæng, end "familiefestivalen" Skanderborg.

Link til kommentar
Del på andre sites

synes personligt, det er et utroligt kedeligt navn. er det ikke også mange år siden, han var noget?

jeg synes ikke, han hører hjemme på roskilde-plakaten. til det kommer han mange år for sent og er for plat. det er selvfølgelig bare min mening - jeg har det på samme måde med ham, som jeg har det med muse og kashmir og dizzy og i sær nephew.

 

jeg har sgu spist hvede - bær over med mig.

Redigeret af Emil2k
Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg synes personligt selv at Jack Johnson og James Blunt er nogle af de mest kedelige popkunstnere i det seneste årti, og jeg er endda en dedikeret popdreng, Men fedt for jer der har savnet at opleve ham live endelig har muligheden! -_-

 

Men han burde da lige bytte Roskilde ud med Skanderborg, tror nu nok han passer bedre ind der!

 

Jeg kunne ikke være mere enig (;

Link til kommentar
Del på andre sites

Mener nu heller ikke at Jack Johnson og James Blunt kan sammenligne, hvis han skulle sammenlignes med nogen skulle det nok være Jason Mraz, i den chillede kølige stil. Som mange er jer siger, ville jeg da ikke have noget imod at sidde i sommersolen med en kold øl i hånden, og bare nyde Jacks afslappende og så fede musik til Roskilde -_-

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu