Millenium Stikker


jonassdk

Recommended Posts

uden at have prøvet dem, tror jeg du får mere ud af at købe 5 par vic firth (eller andet kvali-mærke)

 

jeg vil tro at de millenium stikker er skæve, og af usselt træ..

 

til den pris kan de i hvertfald ikk være meget værd

Link til kommentar
Del på andre sites

Livet er for kort til billigstikker. Og til Millennium-varer i det hele taget. Købte en remote hihat og mage til møg skal man dog lede længe efter. Billigt kinesisk fabriksbras fra ende til anden. Så hvis deres stikker er lige så dårlige så får du brugt de 70 par på en eftermiddag.

Link til kommentar
Del på andre sites

Livet er for kort til billigstikker. Og til Millennium-varer i det hele taget. Købte en remote hihat og mage til møg skal man dog lede længe efter. Billigt kinesisk fabriksbras fra ende til anden. Så hvis deres stikker er lige så dårlige så får du brugt de 70 par på en eftermiddag.

 

Ikke alt Millennium er dårligt..

Jeg har bl.a. deres trommetasker, og de er ganke fine, især til den pris..

Tror dog heller ikke at stikkerne er noget værd.. Du skal værtfald købe 5-6 sæt for at finde et brugbart.. Så kan du lige så godt købe gode stikker fra starten..

Link til kommentar
Del på andre sites

Hmmmm...

 

Jeg har en picollo snare fra Millenium, som sagtens kan konkurrerer med f.eks. Drumgear. Selvom den var utrolig billig, lyder den PISSE FEDT!!!

 

For at tale om noget andet om noget andet, så bestilte jeg engang 12 par billigstikker fra Danguitar.dk... Bare for at prøve dem. Blev sgu egentlig positivt overasket.

 

Jeg synes derfor at du helt klart skal bestille de stikker! Hvis du endelig skal have noget der virkelig holder, så køb et par Vater. De er 10 gange bedre end Vic Firth. Punktum!

 

 

Mvh.

Nicolai

 

 

Ps. Hvis dumhed opstår i denne kommentar, så det fordi jeg er pænt fuld lige nu...

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 uger senere...

Jeg vil godt lige sige, at det bestemt ikke er alt millenium der er dårligt.

Jeg har en millenium piccolo snare, og den lyder skide fedt, og den kan godt måle sig med lilletrommer som er en del dyre ;-).

 

Jeg bruger selv de stikker der til 17 kr pr par. Jeg er tilfreds med dem, men man kan godt mærke, at det ikke er f.eks vic firth kvalitet.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 måneder senere...

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu