Tror Sgu' Det Er Et Ludwig


Beechcraft

Recommended Posts

  • Svar 122
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Det er fanme godt set!

 

Dog ved jeg ikke om det ER et Ludwig. Mit øje og hjerne kan ikke helt blive enige.

 

Er der en ekspert til stede? Hæft dig særligt ved den der tom bracket. Er det en Ludwig?

 

Peace!

Peter

Redigeret af Gæst
Link til kommentar
Del på andre sites

Sælger ringede mig lige op som svar på nogle sms´er jeg havde sendt.

 

Det er hendes far som desværre er død, og hun står nu med dødsboet som skal være tømt om en uge.

 

Rigtig sørgelig historie, men der er mulighed for en fin handel.

 

Hun lød til klart at være mest interesseret i at komme af med det hele på en gang.

 

Jeg havde selv nuppet det, hvis det ikke var i den anden ende af Danmark.

 

Held og lykke med det.

 

Der havde dog været en del hendvendelser.

Link til kommentar
Del på andre sites

Har snakket med hende et par gange, og hun ville tage nogle flere billeder.. Hun var nemlig ikke sikker på at det blå sæt var komplet.. (mon der gemmer sig en gulvtam der også) Og så venter hun jo nok lige og ser hvad folk byder ind med, jeg tror hun har fået mange henvendelser.. Men jeg har afgivet et bud så venter jeg bare på at se hvad der sker.. :)

Da jeg ringede til hende i middags var der allerede kommet et bud på omkring 3000,-

.. Jeg håber da jeg kan blive arvtager, men heeelt billigt bliver det nok ikke med alle de henvendelser..

Link til kommentar
Del på andre sites

Har snakket med hende et par gange, og hun ville tage nogle flere billeder.. Hun var nemlig ikke sikker på at det blå sæt var komplet.. (mon der gemmer sig en gulvtam der også) Og så venter hun jo nok lige og ser hvad folk byder ind med, jeg tror hun har fået mange henvendelser.. Men jeg har afgivet et bud så venter jeg bare på at se hvad der sker.. :)

Da jeg ringede til hende i middags var der allerede kommet et bud på omkring 3000,-

.. Jeg håber da jeg kan blive arvtager, men heeelt billigt bliver det nok ikke med alle de henvendelser..

 

der ER en gulvtam..se første billede.. de 2 andre står på en blå tom der er større.. og det passer med højden at det er en 16x16 :)

 

Men ligner det ikke en billigere Ludwig serie?.. de der tom-mounts er da ikke Classic er det?

Link til kommentar
Del på andre sites

der ER en gulvtam..se første billede.. de 2 andre står på en blå tom der er større.. og det passer med højden at det er en 16x16 :)

 

Men ligner det ikke en billigere Ludwig serie?.. de der tom-mounts er da ikke Classic er det?

 

De er i hvert fald mage til dem der sidder på min svigerfars 1963 Ludwig´er og det er et helt standard super classic.

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu