Toto Genopstår


Achermann

Recommended Posts

Med alt respekt.

 

Hvor jeg glæder mig til den her bølge hvor samtlige bands i hele verden hele tiden genopstår er ovre...

 

Der er satme finanskrise må man sige...

 

Jeg vil gerne give dig ret - i dette tilfælde er jeg dog glad for at få muligheden for endnu engang at opleve dem..

 

Men det er da tankevækkende generelt, at så mange bands genopstår..

Link til kommentar
Del på andre sites

For satan det er fedt!!!

 

Har ikke set dem siden Rock under broen for mange år siden!

Er storfan af dem, og synes Simon Phillips er en fantastisk trommeslager. (Og nej, gider ikke gå ind i en diskussion om hvem der bedst eller mest TOTO ham eller Jeff. Hver ting til sin tid!)

 

Men jeg kan ikke finde andre oplysninger, end at det er med Steve Lukather, David Paich og Steve Porcaro. Gad godt vide om Mike Porcaro og Simon Phillips er med, og om de har Bobby Kimball på vocal.

 

Nogen der ved noget, eller kan finde ud af noget?

Link til kommentar
Del på andre sites

Det er sku sjovt som det kan gøres til noget helt vildt at de bliver gendannet !! ikke at det ikke er fedt

at de er tilbage :-) for toto har været et af mine Absolut favorit band og skal da også se dem hvis de kommer omkring jylland på et tidspunkt ;) men det lydder næsten som om bandet har været væk i 20 år også har fundet sammen igen!! det sku ikke engang 2 år siden det blev bekendt at de stoppede, Bl.a i Gaffa den 10-06 -08 se link http://gaffa.dk/nyhed/13788, så man kan vel engeligt bare sige at de ikke har været på turne i næsten 2. ÅR og er klar igen :dev: men nu sælger de sikkert mange billetter , vi skal jo se dem inden de igen går i opløsning igen ;)

Link til kommentar
Del på andre sites

Med alt respekt.

 

Hvor jeg glæder mig til den her bølge hvor samtlige bands i hele verden hele tiden genopstår er ovre...

 

Der er satme finanskrise må man sige...

 

jeg er sgu glad for den "bølge" så kan man jo høre fx. dizzy miss lizzy igen!

 

Jeg synes det er GULD! hehe

Link til kommentar
Del på andre sites

Hehe Kristian... Der er så mange, der er en del af Toto. Bobby har været med de seneste par år, men er altså ikke med denne gang. Vi må bare håbe at Joe kan klare det. Er dog fuld af fortrøstning..

 

Det kunne ellers være fedt hvis de fik Fergie med igen. Men han er jo heller ikke nogen "ung" gut længere.

Link til kommentar
Del på andre sites

Hehe Kristian... Der er så mange, der er en del af Toto. Bobby har været med de seneste par år, men er altså ikke med denne gang. Vi må bare håbe at Joe kan klare det. Er dog fuld af fortrøstning..

 

Det kunne ellers være fedt hvis de fik Fergie med igen. Men han er jo heller ikke nogen "ung" gut længere.

 

jeg ville bare være glad hvis Bobby var med. Jeg er selfølgelig glad for at de kommer. Jeg vil bare være gladere hvis Bobby var med.

Link til kommentar
Del på andre sites

Det er ret tydeligt at du ikke er så velbevandret i din Totohistorie. David Hungate er deres oprindelige bassist, som medvirkede på de første fire plader.

 

Men Mike P. er nu min favorit Toto bassist.. og i det hele taget en fantastisk rock bassist.. damn han er tight.

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg har nu fået at vide at 1) Det bliver Luke, Paich, Phillips, Joseph Williams, Steve Porcaro og Nathan East der tager på tur og 2) De gør det fordi, at Mike Porcaro har den uhyggelig og dødelige sygdom ALS og de derved vil rejse penge til hans behandling. Det er så trist. De fleste med ALS overlever ikke tre år fra sygdommen er konstateeret.

Redigeret af rene.eriksen
Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg har nu fået at vide at 1) Det bliver Luke, Paich, Phillips, Joseph Williams, Steve Porcaro og Nathan East der tager på tur og 2) De gør det fordi, at Mike Porcaro har den uhyggelig og dødelige sygdom ALS og de derved vil rejse penge til hans behandling. Det er så trist. De fleste med ALS overlever ikke tre år fra sygdommen er konstateeret.

 

aj for fanden.. seriøst???.. de Porcaro drenge er sgu da uheldige.. fuck mand...

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu