H.r.custom In Panic!


henrikrathje

Recommended Posts

  • Svar 62
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst jon petersen

Hvis vi ikke kan få det at vide nu, er det slet ikke sikkert vi overhovedet vil høre om det.

 

Ha!

 

Jon

Link til kommentar
Del på andre sites

Hvis vi ikke kan få det at vide nu, er det slet ikke sikkert vi overhovedet vil høre om det.

 

Ha!

 

Jon

 

haha.. DET tror jeg nu nok.. haHA!! :-)

 

nej nu skal jeg heller ikk puste det mere op.. men synes det er sjovt nok hvis det passer.. som sagt: et par dage.. så ved jeg mere.. vil ikke sige noget jeg ikke er sikker på :)

Link til kommentar
Del på andre sites

En tromme af gamle brædder henrik. Nu skuffer du mig sgu! Og hvad bliver det næste ikke? - En tromme af gamle øldåser? Den må da næsten være lavet.. af Hohner eller sådan noget..

Spøg til side, endnu engang godt gået, jeg så også noget med en bike, du må satme da have skruet hænderne på den rigtige vej.!

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst jon petersen

Henriks bike er en Honda. Det eneste han skal bruge hænderne til, er at betale for benzinen og betjene styret med tilhørende kontakter.

 

Hvis han virkelig vil, kan han polere den i weekenderne, men med de midler han bruger, er der heller ikke meget manuelt arbejde i det.....

 

Jon.

 

Kører 70´er Yamaha.

Redigeret af jon petersen
Link til kommentar
Del på andre sites

Henriks bike er en Honda. Det eneste han skal bruge hænderne til, er at betale for benzinen og betjene styret med tilhørende kontakter.

 

Hvis han virkelig vil, kan han polere den i weekenderne, men med de midler han bruger, er der heller ikke meget manuelt arbejde i det.....

 

Jon.

 

Kører 70´er Yamaha.

 

sku den ikk har været i cruiser tråden :hmm:..

 

ja der er ikk meget vedligehold på en Honda.. bedste bikes..

 

men din 70'er er sgu også cool!

 

Kunne godt tænke mig en 70'er Honda CB igen en gang.. havde en CB360 engang.. fandme en cool lille kværn!

Link til kommentar
Del på andre sites

Flot stykke håndværk. Man kan kun beundre folk som jer, der rent faktisk har hænderne tilstrækkeligt sikkert skruet på, til at I kan producere sådan et herligt instrument!

 

tak du!.. men vil gerne give mest ære til Kenneth som jo har limet og drejet det meste af kedlen ud!

 

Jeg har kun fræset den færdig, lavet kanter, snare bed og monteret hardware :hmm:

Link til kommentar
Del på andre sites

sku den ikk har været i cruiser tråden :cigar:..

Hov, nu må I squ ikke "stjæle" min tråd! :(

 

Jon, nu har du bare at skrive noget i tråden om Cruiser Motorcykler!

Vil gerne høre mere om Yamaha - har selv haft en 70'er 650 "triumph-kopi"!

vh søren

Redigeret af søs
Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu