Er Dette Muligt?


xXNicoXx

Recommended Posts

Heey igen slagere.. :tu:

 

Jeg vil lige høre jer om en ting, men ved sgu ikke lige hvor let det er.

 

Altså mig og drengene har højest sandsynligt fundet et sted at øve..

 

Det er sådan, at vores bassist skal hen og flytte hus, men hov. Så stod der sgu lige en ledig kælder klar. Det jo meget fedt, hvis det er sådan at man kan bruge det. Men nu til sagen..

 

Det er et rækkehus de skal flytte ind i. Alså bliver det uden over og underboere..

 

Men så tænkte vi lidt, om der mon er for lydt alligevel, til at vi kan komme igang med noget dernede?

 

Det skal lige siges, at det er el trommesæt jeg spiller på fortiden.. Bare en oplysning..

 

Men om man ville kunne bruge det? Jeg har aldrig selv fået testet det, og håbede der måske var nogen herinde som havde noget erfaring med netop det? :-)

 

Mvh

Link til kommentar
Del på andre sites

Hvis man kan spille med el sæt i en lejlighed så får det nok også med band i kælder.

Men hvis du vælger at skifte til et akustisk sæt, tror jeg i må gøre naboerne klar på en lytter. Jeg har et akustisk og det kan man høre i en radius på 100m

Link til kommentar
Del på andre sites

Det skal også lige siges at det er i en kælder det står.

Men jeg håber i for nogle naboere, der kan forstå jeres musik glæde.

Vores naboer er lidt mc.

Ja okay.. Men det bliver højest sandsynligt om dagen vi øver alligevel? Såå, ved ikke hva sådan nogle naboer har imod det?

Og nu er det jo med forstærkere og alt det der, så hva er forskellen egentlig på, om det er et akustisk eller et el sæt? ;-)

Link til kommentar
Del på andre sites

Ja okay.. Men det bliver højest sandsynligt om dagen vi øver alligevel? Såå, ved ikke hva sådan nogle naboer har imod det?

Og nu er det jo med forstærkere og alt det der, så hva er forskellen egentlig på, om det er et akustisk eller et el sæt? ;-)

På elsættet kan du jo skrue ned for det, og derefter forstærkerne tilsvarende ned uden at overdøve dem.. det er svært med et akustisk sæt :lol:

Link til kommentar
Del på andre sites

Bor også i rækkehus, mit værelse ligger oppe oven over stuen, så mine forældre kan høre det en del men de tager sig ikke af det, vi har dog en familie med baby ved siden af, så har en aftale med mig selv (uden indblanding af naboerne eller mine forældre) om ikke at spille efter 21.. Hvilket er lidt røv når man sidder og bliver inspireret foran Computeren kl 22:00 og har lyst til at fyre den af.. Men sådan er det jo ;-) har derudover et øvelokale med mit akustiske i hverdagen.. Og så lige EL sættet på værelset.

Redigeret af jacobk
Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu