Trommetracks Af Louie


Louie

Recommended Posts

Er det stadig Lisbeth og Lars der er musiklærere på OG?

 

Og står der stadig et hvidt Pearl Eksport i musiklokalet, og et røvlækkert Rogers i kælderen som er "for gammelt" til at blive brugt:)

Ja, det er Lisbeth og Lars :) Du har måske haft en af dem..? :hmm:

Og jo, det hvide Pearl Export lever stadig og et Rogers...?? Jo, det kunne da godt være.. Der er massere af lækkert grej gemt alle mulige steder på gymnasiet.. Bl.a. så jeg et rigtigt roads blive brugt for kort tid siden, og det lyder da temmelig fedt :-) Det havde jeg så ikke set, før det pludselig dukkede op, og nu skal det bruges på næsten hver anden sang til caféaften ;-)

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 1 month senere...
  • Svar 53
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Jeg fandt lige et kip på youtube fra gymnasiemusical, hvor jeg sidder bag tønderne... Det er vel okay lyd, men det kunne selvfølgelig være bedre :)

 

Håber i synes om det :)

 

Over and out!

Link til kommentar
Del på andre sites

Ja, det er Lisbeth og Lars :) Du har måske haft en af dem..? :hmm:

Og jo, det hvide Pearl Export lever stadig og et Rogers...?? Jo, det kunne da godt være.. Der er massere af lækkert grej gemt alle mulige steder på gymnasiet.. Bl.a. så jeg et rigtigt roads blive brugt for kort tid siden, og det lyder da temmelig fedt :-) Det havde jeg så ikke set, før det pludselig dukkede op, og nu skal det bruges på næsten hver anden sang til caféaften ;-)

 

Åh ja, så er der ikke sket meget. De insistere vel stadig på at bruge det hvide eksport. Husker tydeligt at jeg prøvede at argumentere for at det Grotesk fede Rogers som samlede støv i auditoriet måske skulle på plads, men fik at vide at Eksport jo var nyere og derfor bedre....

 

Rhodes eksisterer også stadigvæk - hyggeligt, og jeg husker cafeaftenerne som en hyggelig aften. Hils endelig Lisbeth fra Mads Valther og Henrik Steen. Måske hun stadig kan huske os:)

Link til kommentar
Del på andre sites

Åh ja, så er der ikke sket meget. De insistere vel stadig på at bruge det hvide eksport. Husker tydeligt at jeg prøvede at argumentere for at det Grotesk fede Rogers som samlede støv i auditoriet måske skulle på plads, men fik at vide at Eksport jo var nyere og derfor bedre....

 

Rhodes eksisterer også stadigvæk - hyggeligt, og jeg husker cafeaftenerne som en hyggelig aften. Hils endelig Lisbeth fra Mads Valther og Henrik Steen. Måske hun stadig kan huske os:)

Ja, jeg har aldrig hørt om det dér Rogers... De bruger eksportet... Det er faktisk ganske fint og rocket nok, men jeg er da sikker på at det rogers, du snakker om, er bedre :)

Og ja, jeg skal da hilse Lisbeth :)

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu