Trommetracks Af Louie


Louie

Recommended Posts

Metalworks er efter min mening den bedste økonomi-tromme man kan få! selvfølgelig ikke i klasse med Supra...

Ja, hardwaren holder satme og kedlen er sgu lækker nok og så koster den som du siger sgu ikke specielt meget..! :) Med gode skind, seiding osv. er den stort set topklasse! :P

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Svar 53
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Ja, hva størrelse er det? 13"/14"? og dybde? har selv en 13x6,5 og den er ret voldsom :) og så slap jeg kun 1299 for den!

Også en 13x6,5... Er helt vildt med 13" snares..! De lyder i mine ører bare federe end 14"'ere :P

Link til kommentar
Del på andre sites

man burde jo skrive "Fandens at sådan en lille snothvalp skal give sig i kast med Winnie og så slippe godt af sted med det" men det skulle kun være for at pleje sit eget dobbelt så gamle ego. Så man må vel hellere bide i det sure æble og så indrømme, at det faktisk er ret godt spillet, med stor respekt for orginalerne.

 

Dog skal der lige være lidt peditessekritik: Det lyder en my stresset på alle numrene, især "overgir mig langsomt" skal ligge mere tilbagelænet. Hvis du stadig har "master" liggende så prøv at flytte hele trommesporet en millimy til højre i forhold til sangsporet og hør så forskellen.

 

Lækker indspilning, kom endelig med mere.

 

[rau]

Redigeret af jesperrau
Link til kommentar
Del på andre sites

man burde jo skrive "Fandens at sådan en lille snothvalp skal give sig i kast med Winnie og så slippe godt af sted med det" men det skulle kun være for at pleje sit eget dobbelt så gamle ego. Så man må vel hellere bide i det sure æble og så indrømme, at det faktisk er ret godt spillet, med stor respekt for orginalerne.

 

Dog skal der lige være lidt peditessekritik: Det lyder en my stresset på alle numrene, især "overgir mig langsomt" skal ligge mere tilbagelænet. Hvis du stadig har "master" liggende så prøv at flytte hele trommesporet en millimy til højre i forhold til sangsporet og hør så forskellen.

 

Lækker indspilning, kom endelig med mere.

 

[rau]

Hey!

 

Tak for din kommentar.! Ja, du har ret med stresset der... Synes også selv at Overgir mig Langsomt skulle ha' lagt lidt mere tilbage på beatet, dog kunne jeg slet ikke høre mig selv da jeg spillede pg.a. musikken var alt for høj.. Troede ikke det var noget problem men det var det sgu :)

 

Men tak for din kommentar, skal prøve at kigge på det! :P

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 uger senere...

Hej Louie.

 

Godt spillet, specielt taget din alder i betragtning. Der er nu en ting, og det er at det kan nogle gange være svært når folk spiller til musik, at skille trommeslageren der cover og den rigtige trommeslagere fra hinanden, hvilket gør at man kan "gemme sig" lidt bag ved alt det er sker i forvejen så fejlene ikke så godt høres.

 

Men ellers lyder det godt!

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg skal faktisk spille Taxa på mit gymnasium på torsdag, det er første gang jeg skal spille trommer "live":) Det ville egentlig være fedt hvis jeg kunne høre hvordan du bærer dig ad, men jeg kan ikke få din video til at virke.

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg skal faktisk spille Taxa på mit gymnasium på torsdag, det er første gang jeg skal spille trommer "live":) Det ville egentlig være fedt hvis jeg kunne høre hvordan du bærer dig ad, men jeg kan ikke få din video til at virke.

 

Det er ikke videoer, men lydfiler.

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg fandt dem nu. Du kunne have skrevet hvor de lå i stedet for at rette, det er jo svært at vide når man ikke har åbnet dem.

 

Hov-hov. Godt ord igen. Hvor skulle jeg vide fra, at du end ikke havde fundet dem tre indlæg nede fra det første? Det kunne jo være, at du bare troede, at din afspiller ikke viste videodelen, men kun spillede lyden.

Link til kommentar
Del på andre sites

Hov-hov. Godt ord igen. Hvor skulle jeg vide fra, at du end ikke havde fundet dem tre indlæg nede fra det første? Det kunne jo være, at du bare troede, at din afspiller ikke viste videodelen, men kun spillede lyden.

Godt ord igen;)

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 måneder senere...
Det lyder rigtigt godt!

 

Det kunne være fedt at høre dig spille til et track uden trommer! ;)

Har en version af Yesterday, hvor jeg har indspillet det hele bortset fra bassen... Jeg skal lige finde ud af at uploade den helt rigtigt... Så får du den! :)

 

Rigtig godt spillet!

Tak :)

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 8 måneder senere...

Hvordan går det med at lave nye covers, Louie? Det kunne være sjovt at høre, om du stadig spiller fedt jo...

Jamen, jeg er jo blevet gymnasieelev i nørdeklassen og der har man travlt :P så har ikke haft forfærdelig meget tid til indspilning på det sidste :) Sidste indspilning blev til noget klaver, som en af 3 g'erne fra musikklassen skulle bruge.. Noget jeg spillede til en musical på gymnasiet ;)

Den kan I da lige få.. Der er dog ingen vokal eller andet end klaver :)

My Immortal

 

Men jeg kan måske nok få tid til at indspille lidt her i ferien! Så kan i også høre lidt, hvordan jeg spiller i dag.. Om det er fedt eller ej, kan i jo så selv vurdere :tu:

 

Over and out! :cigar:

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu