Selvbygger/vintage Dag I Odense


Recommended Posts

Hej Selvbyggere! I første omgang poster jeg lige her i denne gren, for at lodde stemningen...

 

Jeg har overvejet at arrangere en selvbygger/vintage-dag hvor man kunne mødes og......

 

udstille/nørde/fræse/lime/nørde mere/drikke en øl/snakke/lytte/hænge ud/ bytte bytte købmand/købe-sælge/nørde endnu mere. Måske lave en hyggeaften/nat ud af det......:)

 

Jeg har mulighed for, at låne et stort fællesrum samt en del velegnede lokaler på den skole jeg arbejder på og det er akkustisk til at have med at gøre (læs: tæppebelagt)

 

Meld lige ind, hvis det var noget du seriøst kunne finde på at møde op til.

 

Så vil den selvudnævnte junta tage bestik af situationen og tage den derfra, som vi siger!

 

 

Med nørdelig hilsen

 

Nicolaj

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Svar 57
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Jeg er som tidligere nævnt yderst frisk.. bare det planlægges i så god tid at det kan passes ind

 

Tror jeg har fedtet mig til at overtale Grevens til at medbringe fræsebord og det hele, så vi kan fræse hvis nogen skulle ha lyst.. å kun folk jo ta kedler med der trænger.. og såån..

 

jeg tar gerne noget selvbygget med..

Link til kommentar
Del på andre sites

Altså det eneste vintage trommegrej jeg har er min Supra...

Men jeg synes da alligevel det kunne være rigtig hyggeligt at mødes og nørde.

 

Kunne da være sjovt/lærerigt at kigge jer selvbygger-konger over skulderen, når i tryller :)

 

Så må jeg godt komme med alligevel? (be-be) :)

 

hvis det står til mig så er det lige meget om man tar noget med.. men seføli sjovere hvis halvdelen af folk tar noget med.. ellers bliver det bare 30 slagere i ét rum med nogle kasser øl.. hmmm.. ok det er også sjov! :)

 

jeg tænkte vi kunne lave lige dele vintage og selvbyg.. for når man køber gl. lor* så trænger de jo nogle gange til lidt selvbygger sjov for at blive rigtigt fede.

 

Man kan jo lade folk tage en gl. skidt Trax eller Linko tromme med, og så se om vi kan få den til at lyde godt.. det er nemlig muligt ;-)

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst jon petersen

Det lyder svært hyggeligt....

 

Lad os se om vi kan finde en dato.

 

Og måske noget fælles-kørsel?

 

 

Jon

Link til kommentar
Del på andre sites

Det lyder svært hyggeligt....

 

Lad os se om vi kan finde en dato.

 

Og måske noget fælles-kørsel?

 

 

Jon

 

seføli.. hvis ikke Rene skal med mig, så kan du seføli.. hvis du tør efter sidste gang :)

 

foreslår en dato LANGT fremme i tiden.. så vi har en chance og minimale muligheder for at sige vi har jobs! :)

 

gerne 3-4 mulige datoer..

Link til kommentar
Del på andre sites

Det lyder svært hyggeligt....

 

Lad os se om vi kan finde en dato.

 

Og måske noget fælles-kørsel?

 

 

Jon

 

 

Hvis Henrik svigter, så tager jeg dig gerne med Jon. :)

 

 

Hmm, har da egentlig en strippet Sonor kedel liggende i kælderen der trænger til lidt wrap...Den tror jeg da skal med...

Link til kommentar
Del på andre sites

Kanon idé.

 

Jeg foreslog sidste år en "bytte-salg-mødes"-dag. Dette blev desværre ikke til noget.

Men vil det være for stort et arrangement, hvis "vintage/selvbyg"-konceptet blev udvidet til også at være en bytte/køb-aften?

 

Man kan jo (hvis ovenstående bliver "godkendt") lave en liste over de ting der medbringes, så man kan hæve kontanter osv...

 

Og jeg synes også, at vi skal på den anden side af sommerferien.

Link til kommentar
Del på andre sites

Kanon idé.

 

Jeg foreslog sidste år en "bytte-salg-mødes"-dag. Dette blev desværre ikke til noget.

Men vil det være for stort et arrangement, hvis "vintage/selvbyg"-konceptet blev udvidet til også at være en bytte/køb-aften?

 

Man kan jo (hvis ovenstående bliver "godkendt") lave en liste over de ting der medbringes, så man kan hæve kontanter osv...

 

Og jeg synes også, at vi skal på den anden side af sommerferien.

 

jeg synes sgu det er ok.. især hvis vi kunne have 2-3 rum??

 

så kunne vi lave

  1. vintage
  2. bytte/købe/sælge
  3. selvbyg

rum?

Link til kommentar
Del på andre sites

Ja, jeg ku' helt klart også tænke mig at dukke op.

Og ideen med at holde dagen i Odense er kanon - så kan vi fra det vestligste vest også være med.

Har ikke noget specielt selvbyg - men vil meget gerne se andres ditto.

 

Ku' selv tænke mig at ta' Premier Elite + Premier lilletromme med!

 

En dag i august, synes jeg, lyder godt!!

vh søren.

Link til kommentar
Del på andre sites

Ja, jeg ku' helt klart også tænke mig at dukke op.

Og ideen med at holde dagen i Odense er kanon - så kan vi fra det vestligste vest også være med.

Har ikke noget specielt selvbyg - men vil meget gerne se andres ditto.

 

Ku' selv tænke mig at ta' Premier Elite + Premier lilletromme med!

 

En dag i august, synes jeg, lyder godt!!

vh søren.

 

august er fin med mig, men IKKE d. 27-29 august!!.. please!

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst jon petersen
Hvis Henrik svigter, så tager jeg dig gerne med Jon. :argh:

 

 

Hmm, har da egentlig en strippet Sonor kedel liggende i kælderen der trænger til lidt wrap...Den tror jeg da skal med...

 

 

Det VAR også dig jeg tænkte på - du bor jo kun 10 km. væk....og Casper4640, måske?

 

Jon

Link til kommentar
Del på andre sites

FEDT!!.. TAk... det kunne sagtens være..

 

 

Der er vist basis for en dag efter sommerferien, kan jeg forstå... Det er modtaget!

 

Mr. Lars Frimodt-Møller er her til aften trådt ind i juntaen, så vi finder nogle datoer efter sommerferien.... Det afhænger også lidt af skolens kalender, jo.

 

Har allerede tanker om at vi skal have fat i nogle sofaer, en palme, en bar et fedt anlæg til gruvi mjusig!

 

Alt hvad der, ud over trommerne, kan sprede hyggen medtages selvfølgelig.

 

Barsler med en ide, som kunne sparke arrangementet ind i himlen.... Mere om det senere! Skal lige have Lars med på råd.

 

Nicolaj

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu